Musikk
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Minor Majority er ikke helt galt. Tror du må høre mer på musikk jente. Flere av mine favoritt sanger er klassikse, men du må da klare å fine noe annet du liker.
Sanger jeg har hørt på mye på i det siste:
Death cab for cutie- I will follow you into the dark.
Henning Kvitnes- Evig eies kun et dårlig rykte.
Ottis Redding- sitting on the dock of the bay.
Damien Rice- Lonelily.
Alle rolige sanger. Er ikke mye til metal fan.
Sanger jeg har hørt på mye på i det siste:
Death cab for cutie- I will follow you into the dark.
Henning Kvitnes- Evig eies kun et dårlig rykte.
Ottis Redding- sitting on the dock of the bay.
Damien Rice- Lonelily.
Alle rolige sanger. Er ikke mye til metal fan.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
for there you have been,
Tja.. burde vel det... men når man ikke handler CDer og ikke laster ned, er det ikke lett. Men hører da på Lene Malin akkuratt nå
Og hadde et prosjekt om Rollingstones på skolen i 9. syns faktisk ikke det var så ille.
Men den linken, det var ikke musikk, hva det var vet jeg ikke, men ikke musikk.
Har kanskje noe med at jeg dansa klassisk ballet i 9år... Men var så dårlig at jeg måtte danse med 10åringer da jeg var 13år. Da fant jeg ut at dette ikke var noe for meg.
Og hadde et prosjekt om Rollingstones på skolen i 9. syns faktisk ikke det var så ille.
Men den linken, det var ikke musikk, hva det var vet jeg ikke, men ikke musikk.
Har kanskje noe med at jeg dansa klassisk ballet i 9år... Men var så dårlig at jeg måtte danse med 10åringer da jeg var 13år. Da fant jeg ut at dette ikke var noe for meg.
Som vann til tørst strupe
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Ta heller en titt innom denne siden. Det er deres egen så hvis du ser på et par av videoene kan du få et lite bilde av musikken deres.
Og hvordan får du tak i 1000 spenn i måneden?!?! Jeg får 400 i måneden hjemme, og så må jeg svette blod får de resterende 1700 (+feriepenger)
Og hvordan får du tak i 1000 spenn i måneden?!?! Jeg får 400 i måneden hjemme, og så må jeg svette blod får de resterende 1700 (+feriepenger)
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Problemet har vel egentlig vert at jeg skal kjøpe ting til en hest også, og det er ikke billig. Og fint å spare opp til å studere da. Men bruker vel nærmere 500kr på buss i måneden.davram bashere wrote:Kjøper det samme selv, men bruker vel bare 500 på det. Ellers kan jeg tyne modern for noen mer hvis jeg vil på kino eller konsert eller...
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

db kjøper vel ikke akkurat masse klær og sminke. Det gjør de fleste jentene, derfor trenger de mer penger. Uansett så er ikke Washington bedre enn Minor Majority. På langt nær. Bare Sisnera som har dårlig smak.
Denne fyren har talent.
Denne fyren har talent.
For once you have tasted flight you will
for there you have been,
for there you have been,
Har hørt at jeg har dårlig smak før.
Kjøpte faktiske sminke, klær og sko for første gang siden sist sommer i pinsen når jeg var i London. Alt har godt til hest og transport, og litt lese stoff.
Den linken var til God musikk ja, sånt liker jeg. Dere som har Limeware, se om dere får opp Aria, kjempe bra, en dud som spiller på munnspill.
Kjøpte faktiske sminke, klær og sko for første gang siden sist sommer i pinsen når jeg var i London. Alt har godt til hest og transport, og litt lese stoff.
Den linken var til God musikk ja, sånt liker jeg. Dere som har Limeware, se om dere får opp Aria, kjempe bra, en dud som spiller på munnspill.
-
davram bashere
- Sitter

-
davram bashere
- Sitter

Hva er galt med å være trangsynt
? Jeg har aldri klart, og kommer aldri til å klare å høre på Shakira, Mira og deres like, og jeg tror ikke akkurat at jeg tar skade av det.
Men Sinsera, du burde ønske å lære. Jeg avviste MCR i nesten ett år, men når jeg først begynte å høre på dem, ble jeg hekta.
EDIT: WTF HAR JEG BLITT ASHA'MAN!!! Det hadde jeg serriøst ikke lagt merke til...
Men Sinsera, du burde ønske å lære. Jeg avviste MCR i nesten ett år, men når jeg først begynte å høre på dem, ble jeg hekta.
EDIT: WTF HAR JEG BLITT ASHA'MAN!!! Det hadde jeg serriøst ikke lagt merke til...
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Hva er MCR?
Tja, hører jo på det meste, har perioder med annet, men ungår det for det meste, uansett ender jeg tilbake på det samme.
Gratulerer, Men jeg har passert 200innlegg på 14dager... Dere burde gjøre som andre forumer at småprat innlegene ikke teller på de greiene (Husker ikke hva det heter.)
Tja, hører jo på det meste, har perioder med annet, men ungår det for det meste, uansett ender jeg tilbake på det samme.
Gratulerer, Men jeg har passert 200innlegg på 14dager... Dere burde gjøre som andre forumer at småprat innlegene ikke teller på de greiene (Husker ikke hva det heter.)