Musikk
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Tror at det der telles som spam Tallanvor
. Bu må gi oss litt mer kjøtt på beina. Hva er det du liker spesielt godt ved Beatles? Hvilken sang er din favoritt? Hvorfor burde Shakira ta noen lange kurs i skriveteknikk og jobbe med å utvikle fantasien?
Sinsera: MRC er kort for My Chemical Romance, et Hardrock/punk/emo/easy listening/det meste band som er blitt rimelig store.
Og jeg tror at ordet du leter etter er rang.
Sinsera: MRC er kort for My Chemical Romance, et Hardrock/punk/emo/easy listening/det meste band som er blitt rimelig store.
Og jeg tror at ordet du leter etter er rang.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

beatles
jeg liker the beatles fordi de har bra musik, måten de fremfører den på er også bra.
yndlingssangen min er Hey Bulldog, hvor john lennon synger vokalen mens de andre, Paul Mcartney, George Harrison og Ringo Starr komper.
http://www.youtube.com/watch?v=hGrEZH7j1bQ
yndlingssangen min er Hey Bulldog, hvor john lennon synger vokalen mens de andre, Paul Mcartney, George Harrison og Ringo Starr komper.
http://www.youtube.com/watch?v=hGrEZH7j1bQ
Carai an Caldazar! Carai an Ellisande! Al Ellisande!
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Faaaaaaaen! Typisk meg! Jeg mente selvfølgelig MCR og de er et av de største EMO bandene i Vesten.
Asphyxiate: Antar at du har hørt litt MCR siden du spørr
. Hvis du har hørt sang nr. 8 på Three Cheers For Sweet Revenge, Interlude, skjønner du hva jeg mener.
Asphyxiate: Antar at du har hørt litt MCR siden du spørr
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Red Hot Chili Peppers, vet du. Det er det som er musikk.
Skaff deg ern Red Hot-CD, og jeg kan love deg at du blir et bedre menneske.
Skaff deg ern Red Hot-CD, og jeg kan love deg at du blir et bedre menneske.
'You'll pardon me if experience suggests that it would be wise to meet unexpected generosity from you from arming myself and putting my back against a wall."
- Father Chains
- Father Chains
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Californication er nok det mest gjennomførte, ja. Men de største perlene finner du i de eldre platene. Walkabout og Apache Rose... de er uslåelige.
'You'll pardon me if experience suggests that it would be wise to meet unexpected generosity from you from arming myself and putting my back against a wall."
- Father Chains
- Father Chains
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Både "Under The Bridge" og "I Could Have Lied" er perler fra Blood Sugar Sex Magic, men "Suck My kiss" tror jeg er både skiva og bandets sterkeste sang. Favoritten min er nå uansett "Scar Tissue" fra Californication. Av de eldre sangene liker jeg "Higher Ground".
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.