Tv-serier

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Locked
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Ceres wrote:Takk!

En gjeng middelmådige skuespillere med et middelmådig manus. Helt grei underholdning, ikke noe mer. Det er som å lese henning mankell. Eller dan brown. Evigheter under WoT.
De fleste kritiserer de nevnte bøkene for å være forutsigbare og simpel underholdning, så hvis du mener det samme om Lost, så bør du ta en grundig kikk om igjen.

Hvis du, etter å ha sett hele sesong 1, og starten av sesong 2, kan fortelle meg løsningen på de store mysteriene på øya, som: Hvorfor har de havnet der? Hvem er the others? Hva er det med den mystiske tallrekka til Hurley?

Da skal jeg ta din kritikk seriøst.

Og dårlige skuespillere? Jeg spør igjen; dårlige skuespillere?????? Terry Quinn (Locke), Hurley, Sayid og ikke minst Sawyer er jo dødsbra skuespillere! Og Dominic Monaghan, som spiller Merry i Lotr, han er vel dårlig han også?

Er ikke så spesielt glad i hverken Jack, eller Kate, som kanskje er hovedpersonene, men de er heller ikke dårlige. Liker bare ikke karakterene så godt...
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

RO, RO, til fiskeskjær!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

*ler*

:lol:

Og for det første... Får vi noen sinne svar på disse spørsmålene? Eller er det bare ment for å holde på folk... Hm...

Og skuespillerne... huff... jeg kommer visst ikke på noe vettugt å si om dem i dag... sorry. Satt og prøvde i nesten ett minutt... Vel... De er vel muligens litt innholdsløse, da... :P Neida admins... Serien er ok den. God underholdning. Men jeg gidder ikke hype den opp til noe mer. Våpenhvile?
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

ashaman17 wrote:RO, RO, til fiskeskjær!!
Hva snakker du om?
Ceres wrote:*ler*

Laughing

Og for det første... Får vi noen sinne svar på disse spørsmålene? Eller er det bare ment for å holde på folk... Hm...

Og skuespillerne... huff... jeg kommer visst ikke på noe vettugt å si om dem i dag... sorry. Satt og prøvde i nesten ett minutt... Vel... De er vel muligens litt innholdsløse, da... Razz Neida admins... Serien er ok den. God underholdning. Men jeg gidder ikke hype den opp til noe mer. Våpenhvile?
Greit våpenhvile. Alle kan ikke like det samme, heldigvis.

Blir bare litt frustrert når folk kommer med mindre gjennomtenkte påstander :P;)
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Hva??!??!? HVA???!??!?!!

*bomber admins*

:lol:

Enig. Er alltid frustrerende med folk uten den samme sansen for kvalitet... :P

Hihi...
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Har du ikke hørt om å ro-i-land en diskusjon da??

HEHE, bare tuller litt jeg!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
admin
Skaperen

Post by admin »

For første gang velger jeg å gripe inn, ærede brukere av forumet. Det merkes på kroppen og i sinnet når det er uroligheter i The Pattern. Ro, orden, etikette og gjensidig respekt skal og vil bli overholdt. Måtte lyset skinne på dere, og deres fremtid på dette forum.

Edit: Så at mitt første innlegg skapte elleville tilstander på forumet, så vil herved komme med en oppfordring om at alle innlegg vedrørende meg legges i den nye tråden om nettopp meg.
Skaperens veier er uransakelige.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Noen som ser på Heia Tufte og/eller Bonderomantikk her da?

De to mest geniale realityseriene jeg har sett så lang i mitt snart 18 år lange liv...

Hva synes dere om disse seriene?
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Skulle gjærne sett Heia Tufte, men jeg har bare NRK hær hjemme!! Får se om jeg ikke får d med meg nor jeg ikke har ferie!! Er nemlig tilbake på skolen hvor de har Talerken på veggen!!

PS: når og på hvilken kanal går Heia Tufte??
- Davram Bashere
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

TVNorge, mandagar halv ti. Trur eg...

Kongeserie!
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

incanus wrote:TVNorge, mandagar halv ti. Trur eg...

Kongeserie!
Jepp, og det er mulighet for å laste det ned på piratebay tror jeg, men ikke forvent all verdens hastighet.

Ellers har Eivind en "eksklusiv" side hvor man kan laste ned norske programmer, men "den har jeg ikke sett".
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Send meg en pm da!! Har du ikke ''*sett'' siden?? :wink:
- Davram Bashere
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

sånn apropo tv-serier.. noen andre en meg som sovner av piano piano??? hadde håpa at det skulle være morro jeg :(
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Hva er piano piano?? tror jeg har hørt om d, men veit ikke hva d er!!

Er d forresten noen som har sett ''The Rog''?? Veit ikke om jeg skal se den eller ikke!!
- Davram Bashere
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

ingrid bjørnov greia på tv2..

og har ikke sett den greia nei...
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Locked