Er Moiraine død?

Still dine spørsmål fra bøkene

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Vinterens Hjerte og utover
Noal Charin møtte me fyrst då han redda Mat frå gholamen i bakgata i Ebou Dar, dette var i Vinterens Hjerte. Sidan har han vore saman med Mat og gruppa hans (raudarmar, Juilin, Thom, Tuon og Selucia).
Chiad
Asha’man
Asha’man

Post by Chiad »

Nå, for de som har lest bok 11, vet vi jo at Moiraine lever så det er vel ikke noe å diskutere lenger, kanskje vi kan diskutere om hvordan Matt, Thom og kanskje Noal skal redde Moiraine..?
stefan_hoy
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by stefan_hoy »

Å? Hvilke garantier har vi for det? Dessuten burde du feste en spoiler i den posten der Chiad.
..ellers kan De kalle meg Hoy.
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Ein treng eigentleg ikkje bruke spoiler her, men du har rett i det nok kan vere lurt likevel.
davram bashere
Sitter
Sitter
Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!

Post by davram bashere »

Lieungh wrote: Vel, Moi kunne ha drept Lanfear etter at de falt gjennom ter'angrealen. Kunne kanskje vært omvendt også, men Moi var visst bedre til å sloss :P

jeg har noen tvil på at ael- eelfinnene ville tillate en av de fortapte å valse rundt i riket sitt. Mener å huske at de ikke var så glade i skyggen.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Ja, det er jo også en fin mulighet. Glemte det jeg :) Men når du sier det så virker det ikke så dumt.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Kanskje de har flådd henne, og lagd seg en fiiiiin Lanfear-frakk? :D
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply