Fisk, torsk og annet med fæl konsistens
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Nope, den kommer fra en krok eller et garn (til visse folks opplysning!!)
Men er skjelden jeg fisker nå da!! Er jo morsomt nå i gytetida og ut med lommelykt og hov, og fange de STORE fiskene i elver og bekker istedenfor å fiske i evigheter i store vann!!

Men er skjelden jeg fisker nå da!! Er jo morsomt nå i gytetida og ut med lommelykt og hov, og fange de STORE fiskene i elver og bekker istedenfor å fiske i evigheter i store vann!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
hmm... litt kjipt for fisken da, skal endelig få føre slekta videre, har kjempet seg frem til vannet bare for det formål, også bare bli fisket opp av slemme deg.... 

Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
- Sitter
Da jeg var i Forsvaret så hadde de sånne tema-dager i messa. En gang hadde vi diverse fiske-greier(Kaller det greier jeg...) Her var det også akkarringer! Holdt meg unna alt dette jeg, å spiste ris med ketsjup! Men det var en i troppen min som var veldig glad i alt dette, så han storkoste seg da han satt å slurpa i seg de jævla ringene!Faile wrote:blod?vræl.. *besvime*
nei, det som smaker mest pyton i hele verden er blekksprutsmultringer! spiste det når jeg var liten en gang.. *spy*![]()
Hadde forresten vegetarmat i 3 dager også.

Trodde de hadde kjøttboller da, men det var visst sånn falafel-ting(veggisboller!!!!!) Heldigvis fant jeg ut av dette før jeg la de på fatet mitt!

If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
- Den Gjenfødte Dragen
Apropos rare spiseskikker i Forsvaret...Damien Frost wrote:Da jeg var i Forsvaret så hadde de sånne tema-dager i messa. En gang hadde vi diverse fiske-greier(Kaller det greier jeg...) Her var det også akkarringer! Holdt meg unna alt dette jeg, å spiste ris med ketsjup! Men det var en i troppen min som var veldig glad i alt dette, så han storkoste seg da han satt å slurpa i seg de jævla ringene!Faile wrote:blod?vræl.. *besvime*
nei, det som smaker mest pyton i hele verden er blekksprutsmultringer! spiste det når jeg var liten en gang.. *spy*![]()
Hadde forresten vegetarmat i 3 dager også.Det ble jo enda mere ris!
Trodde de hadde kjøttboller da, men det var visst sånn falafel-ting(veggisboller!!!!!) Heldigvis fant jeg ut av dette før jeg la de på fatet mitt!
Har hørt noen ganske foruroligende historier om onani, kjeks, og veddemål, som jeg håper og ber om at er oppspinn...

"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
- Sitter
Det håper da inderlig jeg også! Men har på følelsen at dette er "sanne" historier som er av har-hørt-av-en-venn-som-har-hørt-det-av-en-venn-som-har-hørt-det-av-en-venn-som-vet-om-noen-som-har-gjort det-slaget.terje wrote:Apropos rare spiseskikker i Forsvaret...Damien Frost wrote:Da jeg var i Forsvaret så hadde de sånne tema-dager i messa. En gang hadde vi diverse fiske-greier(Kaller det greier jeg...) Her var det også akkarringer! Holdt meg unna alt dette jeg, å spiste ris med ketsjup! Men det var en i troppen min som var veldig glad i alt dette, så han storkoste seg da han satt å slurpa i seg de jævla ringene!Faile wrote:blod?vræl.. *besvime*
Hadde forresten vegetarmat i 3 dager også.Det ble jo enda mere ris!
Har hørt noen ganske foruroligende historier om onani, kjeks, og veddemål, som jeg håper og ber om at er oppspinn...
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.