Yeah, 'cause I've got that kind of money no problem.
Bokhandelrunde!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Større hybel?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Kan jeg foreslå noe som kanskje blir litt bannlyst?
Jeg tar sjansen, hva med å pakke de bøkene du har lest, og ikke har noen planer om å lese med det første, ned i esker og sett dem i kjelleren eller send dem til mor eller far. Da kan de lagres til den dagen man igjen har lyst til å lese dem...
Jeg tar sjansen, hva med å pakke de bøkene du har lest, og ikke har noen planer om å lese med det første, ned i esker og sett dem i kjelleren eller send dem til mor eller far. Da kan de lagres til den dagen man igjen har lyst til å lese dem...
Som vann til tørst strupe
Sånne bøker er heime uansett. På hybelen er det kun teikneseriar (som eg må ha tilgjengeleg for referering når eg les nye) og faglitteratur (som alltid må vere for handa same kor ferdig eg er med den).
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Kjøleskapet er bittelite... men når eg tenkjer meg om har eg kanskje plass til ei bokhylle i dusjen. Ville eventuelt måtta finne ein masse med plastfolie til å ha framfor bøkene...
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Hva skal man med dusj? Nerder som oss får oss aldri damer uansett, så hvorfor skal man lukte godt. Fyll dusjen med bokhyller og nyt den herlige lukta som kommer til å sive fra deg etter et par uker.
Hmm... Hva med å kutte litt ned på bokinnkjøpene? To fluer i en smekk.Loki wrote:Større hybel?
![]()
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Gjerne for meg, men du får be UiB endre pensumkravene frå 2400 sider per semester til 500.davram bashere wrote: Hmm... Hva med å kutte litt ned på bokinnkjøpene? To fluer i en smekk.
-
davram bashere
- Sitter

Bergen! Studerer du i Bergen! Og jeg som hadde trodd at du var Oslostudent.
Men hva er galt med å skaffe seg ting elektronisk. Ikke alt må være på papir. Bare se på oss her på Bodin. Ordbøkene som vi skulle få fra skola, får vi bare på nettet til skola, og det er jo så morsomt på heldagsprøver da de stenger internett og på hjemmestiler da vi ikke får tilgang
Men hva er galt med å skaffe seg ting elektronisk. Ikke alt må være på papir. Bare se på oss her på Bodin. Ordbøkene som vi skulle få fra skola, får vi bare på nettet til skola, og det er jo så morsomt på heldagsprøver da de stenger internett og på hjemmestiler da vi ikke får tilgang
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Tviler sterkt på at eg kan finne Myth, religion and society. Structuralist essays, eller Religionsvitenskaplige forskingsmetoder (to heilt tilfeldig valgte titlar frå to av mine tre pensumlister i haust) elektronisk. 
Men artikler får ein såklart elektronisk, gudskjelov er det vanlegvis heller få av dei på pensum, då dei vanlegvis er hundre gonger tyngre å lese enn bøkene.
Og Oslo? Er du gal, gut, kven dreg då dit frivillig for meir enn eit par dagar?
Men artikler får ein såklart elektronisk, gudskjelov er det vanlegvis heller få av dei på pensum, då dei vanlegvis er hundre gonger tyngre å lese enn bøkene.
-
davram bashere
- Sitter

-
Asphyxiate
- Den Fortapte

...Og hva er problemet med å bo og studere (hovedsakelig) i Oslo?Loki wrote:Tviler sterkt på at eg kan finne Myth, religion and society. Structuralist essays, eller Religionsvitenskaplige forskingsmetoder (to heilt tilfeldig valgte titlar frå to av mine tre pensumlister i haust) elektronisk.
Men skjønner problemet med bokplass. Er bare inne i midt første semester på universitetet, og jeg tviler på at jeg får plass til semester2-pensum. Og jeg NEKTER å fjerne cd- og tegneserie-samlinga!
Manbearpig
Oslo er altfor, altfor langt borte heimefrå, heilt uaktuelt. Og sjølv om det var 50-50 avstand så er Bergen ein hundre gonger mindre stygg by reint estetisk sett.
-
Siri Sedai
- Den Eldste