Tolket det heller ikke slik som du.
Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Jeg vil ikke si jeg synes det var glimrende.
Det var vel datteren som kom inn døren, var det ikke? Tolka det som hun hadde et budskap som hasta...at noen var der for å ta livet av familien, eller iallefall Tony. Det var jo noen mistenkelige typer der. Iallefall tolket jeg det som sayonara.
Slutten kan selfølgelig tolkes på forskjellige måter.
Spoiler
Joda, det var nok mest sannsynlig Meadow som kom inn døren. Men tror ikke at hun hadde noe viktig å forteller, da hun nok ikke ville tatt seg bryet med å prøve seg på lukeparkeringen dersom det gjaldt noe så viktig.
Har vanskelig for å tro at det var et mordforsøk som skulle skje der, siden Phil ble drept, og Lupertazzi familien ingikk avtale med Soprano om å avstå fra hevnaksjon. Om det er mannen som kikker bort på Tony du tenker på, så tror jeg at et forsøk på ta Tonys liv ville bli gjennomført av 2-3 soldater som tømmer magasinene sine i ham i likhet med Baccalieri drapet, (Og de fleste mordene som har blitt begått i serien).
Har vanskelig for å tro at det var et mordforsøk som skulle skje der, siden Phil ble drept, og Lupertazzi familien ingikk avtale med Soprano om å avstå fra hevnaksjon. Om det er mannen som kikker bort på Tony du tenker på, så tror jeg at et forsøk på ta Tonys liv ville bli gjennomført av 2-3 soldater som tømmer magasinene sine i ham i likhet med Baccalieri drapet, (Og de fleste mordene som har blitt begått i serien).
John Gabriel's Greater Internet Fuckwad Theory:
Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad.
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Den serien som er desidert best i høst er Dexter sesong 2. Det sier jeg etter å ha sett min gode dose tv-serier også i høst.
Dexter sesong 1 var god. Jeg satt hele tiden og hadde en litt ambivalent følelse for hovedpersonen og temaet for serien. Den handler tross alt om en psykotisk seriemorder. Men jeg likte den mer enn jeg hatet den.
Og i høst har sesong 2 startet. Og dette er gode greier. Hver eneste episode i høst har vært en spenningsbombe. De la opp til det i episode 2x1, og har fortsatt på en måte jeg ikke har vært med på før i andre serier. Den er rett og slett det beste som går denne sesongen...
Her er noe annet bra...:
1. Dexter
2. House (fordi jeg liker sykehus-serier)
3. Dirty Sexy Money (ny serie med Donald Sutherland)
4. Grey's Anatomy (fordi jeg liker sykehus-serier)
5. ER (fordi jeg liker sykehus-serier)
6. Big Shots (ny serie)
7. Life (ny serie)
8. Heroes
9. Prison Break
Hender jeg ser på ett og annet annet også... Journeyman, Chuck, Pushing Daisies, Brothers and Sister, Gossipgirl etc, men det er mindre viktig for meg. Så forresten nettopp piloten til Canteberry Law, og den likte jeg veldig godt, men en serie må som kjent ha litt mer å bygge på enn piloten.
Dexter sesong 1 var god. Jeg satt hele tiden og hadde en litt ambivalent følelse for hovedpersonen og temaet for serien. Den handler tross alt om en psykotisk seriemorder. Men jeg likte den mer enn jeg hatet den.
Og i høst har sesong 2 startet. Og dette er gode greier. Hver eneste episode i høst har vært en spenningsbombe. De la opp til det i episode 2x1, og har fortsatt på en måte jeg ikke har vært med på før i andre serier. Den er rett og slett det beste som går denne sesongen...
Her er noe annet bra...:
1. Dexter
2. House (fordi jeg liker sykehus-serier)
3. Dirty Sexy Money (ny serie med Donald Sutherland)
4. Grey's Anatomy (fordi jeg liker sykehus-serier)
5. ER (fordi jeg liker sykehus-serier)
6. Big Shots (ny serie)
7. Life (ny serie)
8. Heroes
9. Prison Break
Hender jeg ser på ett og annet annet også... Journeyman, Chuck, Pushing Daisies, Brothers and Sister, Gossipgirl etc, men det er mindre viktig for meg. Så forresten nettopp piloten til Canteberry Law, og den likte jeg veldig godt, men en serie må som kjent ha litt mer å bygge på enn piloten.
Urban tilværelse
Vel, siste episode i Heroes gjekk av stabelen i går, iallfall av sesong to. Blei desverre 11 episodar kortare, grunna den utruleg idiotiske manusforfattar-streiken. Så er berre ein episode av Supernatural som gjennstend av det eg ser detta året.
Kva tykkje dykk andre om streiken forresten?
Mi meining er at den har ødlagt mesterverka dei har skreve. Kva er vitsen med å krangla om pengar når ein øydlegg det ein tjener pengar på?
Det blir som å seie at ein vil ha meir for avisa ein skriv, men det resulterer i at ingen vil betala den prisen for ho lengre.
Kva tykkje dykk andre om streiken forresten?
Mi meining er at den har ødlagt mesterverka dei har skreve. Kva er vitsen med å krangla om pengar når ein øydlegg det ein tjener pengar på?
Det blir som å seie at ein vil ha meir for avisa ein skriv, men det resulterer i at ingen vil betala den prisen for ho lengre.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Streiken er i og for seg helt grei. Synd for seriene, men er et viktig prinsipp for manusforfatterene. Greit å få gode retningslinjer på hvordan godene av de nye mediene skal fordeles. Tross alt denne gjengen som virkelig avgjør om film/tv-serie blir bra eller ikke.
Har også nå fått med meg Battlestar Galactica: Razor, som er en TV-film. Handlingen er satt mellom episodene "The Captain's Hand" og "Downloaded" i sesong 2. Et "must" for alle som liker Battlestar Galactica. (Da tenker vi selvfølgelig på den nye versjonen, og ikke den ræva "Battlestar Ponderosa"
)
Har også nå fått med meg Battlestar Galactica: Razor, som er en TV-film. Handlingen er satt mellom episodene "The Captain's Hand" og "Downloaded" i sesong 2.
Spoiler
Hoveddelen er satt under Lee Adamas første dager som kommandør av Pegasus, pluss en mengde tilbakeblikk på, for det meste, det som har skjedd på Pegasus etter Cylon angrepet på koloniene.
"Once more the drama begins"
- Paul Muad'dib
- Paul Muad'dib
At den er frykteleg nødvendig så lenge manusforfattarar blir betalt så dårleg som dei blir og nettverka fortset med å køyre over dei. Eg har brukt oppimot 8000 kroner og fleire veker av mitt liv i reine timar på å sjå tv-seriar skapt av Joss Whedon. Ut av det har han tjent kanskje to-tre dollar. Det er latterleg. So what om nokre tvseriar eg ser lid under streika, det er underhaldning for pokker.Ashaman wrote: Kva tykkje dykk andre om streiken forresten?
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Akkuratt det er eg einig i. Syns liksom det blir dumt på begge sider eg. Men kan vel hende at forfattarane har prøvd andre ting før og at detta var siste utveg. Synd for seriane, men får håpe det løyser seg.Loki wrote:At den er frykteleg nødvendig så lenge manusforfattarar blir betalt så dårleg som dei blir og nettverka fortset med å køyre over dei. Eg har brukt oppimot 8000 kroner og fleire veker av mitt liv i reine timar på å sjå tv-seriar skapt av Joss Whedon. Ut av det har han tjent kanskje to-tre dollar. Det er latterleg. So what om nokre tvseriar eg ser lid under streika, det er underhaldning for pokker.Ashaman wrote: Kva tykkje dykk andre om streiken forresten?
Når me fyst er inne på kva forfattarane tjener per eksemplar, nokon som har sett reknestykkje til Cortney Love på kva artistane må betale for platene sine? Er vel mange som seier noko anna på det, men må jau liggje noko i det.
Artikkelen ligger her.
Ein ting ho ikkje nevner er toner avgifta då.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
Neppe, ettersom nettverka etter kva eg skjønnar gjerne vil ha streiken, då dei er overbevist om at jo lengre den varer, jo meir desperate vil manusforfatterene bli og ser dette som ein mogelegheit til å knekke forespørselen om meir peng for DVD-sal og internett-visingar for godt. Så vil tru at den varer lenge før den i det heile tatt byrjar ha effekt.Ceres wrote:Greit at de streiker, men kan de ikke bli enige???
Var ikkje den streika tjue år tilbake eller noko slikt? Forhåpentlegvis er tv-avhengigheita så stor no at forbrukarane ikkje lar det pågå så lenge.Leste et sted at forrige streik varte omlag 18 måneder.
Avvenning? Tøv, dette er ein gledeleg mogelegheit til å få sett seriar som stadig er blitt utsatt (Farscape! The Sopranos! Dead Like Me! Eit styggeleg utal andre!) og endeleg sjå seriar eg har på DVD ommatt.Kanskje en god ting for oss tv-serie-slaver. Kanskje vi blir tvunget på avvenning.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Var nettopp det eg kom til også.Loki wrote:Avvenning? Tøv, dette er ein gledeleg mogelegheit til å få sett seriar som stadig er blitt utsatt (Farscape! The Sopranos! Dead Like Me! Eit styggeleg utal andre!) og endeleg sjå seriar eg har på DVD ommatt.Ceres wrote:Kanskje en god ting for oss tv-serie-slaver. Kanskje vi blir tvunget på avvenning.
(Buffy, Jericho - gjennsjåing, KLMklassikere
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!