Bokhandelrunde!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Jo... men haaater det... XD
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Den siste? Goodkind har så godt som bekreftet at han kommer til å skrive flere oppfølgere til SoT. Kanskje han til og med vil innrømme at oppfølgerne er "fantasy"... 
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Jepp. Yay!
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Jepp. Strengt tatt så har jo Sword of Truth vore like mykje to bokseriar som ein - bok 1&2 (samt den herlege "Debt of Bones") høyrer tett saman, og bok 3-11 høyrer tett saman. Om det kjem ei bok 12 satt i same verda, yipee, men etter kva eg forstår blir det meir ny-historie-i-same-verd-konsept a la Raymond E. Feist.
-
Siri Sedai
- Den Eldste

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Kjøpte Phantom tildigere i høst, og skulle til å begynne å lese den, men så slo det meg, i det jeg åpna den første sida, at jeg ikke egentlig hadde lyst til å lese denne boka. I alle fall ikke nå, og kanskje ikke engang når resten av serien har kommet ut i paperback. Chainfire var tross alt den kjedeligste boka jeg noensinne har gjennomført, og i motsetning til Tidshjulet, som tidvis har noen av de samme problemene, har jeg ikke noe sentimentalt forhold til SoT lenger.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Huh. Eg likte Chainfire, eg. Langt betre enn Naked Empire, der det einaste av interesse var skurken.
Aaaah, DIFOR eg hadde déjà vu.
Nå har jeg tatt meg en liten handle runde:
-Trudi Canavans "Black Magician trilogy" (the Magicians Guild, the Novice, the High Lord)
-R.Scott Bakkers "the Prince of Nothing" (The warrior-prophet, The darkness that comes before, The Thousandfold Thought)
-et par Discworld bøker (begynner å bli mange av dem)
-Augustus "Res Gestae Divi Augusti"
-Trudi Canavans "Black Magician trilogy" (the Magicians Guild, the Novice, the High Lord)
-R.Scott Bakkers "the Prince of Nothing" (The warrior-prophet, The darkness that comes before, The Thousandfold Thought)
-et par Discworld bøker (begynner å bli mange av dem)
-Augustus "Res Gestae Divi Augusti"
"Once more the drama begins"
- Paul Muad'dib
- Paul Muad'dib
Ooh, skøy.Yawron wrote: -Augustus "Res Gestae Divi Augusti"
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter