De beste leste bøkene fra 2007
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!
Joda, jeg likte den.Tina wrote:ja gjorde det, gjorde ikke du?
Jeg har lest alle 62 bøkene, men hva var det med slutten du ikke likte?Greit nok, den var ikke så godt skrevet, men jeg ville hat større problemer med den og de skulle leve lykkelig alle sine dager.Tina wrote: Men ble kansje litt vell mange bøker, og jeg likte helt klart ikke slutten:P
har du lest megamorph bøkene også? Har ikke lest de...
Moghedien wrote:Jeg leste en del Animorphs da jeg var yngre, og har heller dårlig erfaring med den serien. Jeg ga opp etter en 10-20 bøker, ettersom det plutselig gikk opp for meg at jeg leste den samme historien igjen og igjen, bare med bittelitt forandret utseende. Det var ihvertfall slik det føltes, om jeg ikke husker feil.
Men det kan jo være noe jeg har ikke fått med meg, eller misforstått. Så om noen skulle ha lyst til å forklare hva som gjør Animorphs til en god serie?
Den er vel mer en serie for mindre erfarne lesere. Hvis du sluker GRRM ned på høykant så er det definitivt ikke helt din stil. Men jeg begynte å lese dem som 11 åring, ble hekta, og måtte finne ut hva som skjedde mot slutten. Og du har helt rett når du sier at det var den samme historien som gikk igjen, men det var det langvarige plottet som fascinerte meg, ikke de enkelte kampene.
Mia ayende, Moderator! Caballein misain ye! Inde muaghde Moderator misain ye! Mia ayende!
Jeg leste de da jeg var en 11-12. Problemet mitt, var at jeg ikke så noen slutt på det, og klarte dermed ikke å fascinere meg over en endeløs rekke av temmelig like slåsskamper.davram bashere wrote: Den er vel mer en serie for mindre erfarne lesere. Hvis du sluker GRRM ned på høykant så er det definitivt ikke helt din stil. Men jeg begynte å lese dem som 11 åring, ble hekta, og måtte finne ut hva som skjedde mot slutten. Og du har helt rett når du sier at det var den samme historien som gikk igjen, men det var det langvarige plottet som fascinerte meg, ikke de enkelte kampene.
"Når vi ikke selv kan tenke, kan vi alltids sitere."