chriz wrote:Jeg vil også bare spørre om det er noen som deler min forkjærlighet til de deilige påskeeggene i sjokolade med deilig krem i, i sånn lilla kartong. Lys, de er nydelige, ikke sant!?
uææ.. jeg har ikke fått smakt på dem ennå jeg!! Vet ikke hvorfor.. tror det bare ikke har falt seg slik...
Du bare må smake de! Men de er mest sannsynlig utsolgt på de fleste steder. Jeg letet på mange butikker forrige lørdag, og fant de ikke før på en narvesen-kiosk. Dyre greier, men absolutt verdt det
chriz wrote:Jeg vil også bare spørre om det er noen som deler min forkjærlighet til de deilige påskeeggene i sjokolade med deilig krem i, i sånn lilla kartong. Lys, de er nydelige, ikke sant!?
På Narvesen kostet de hele 44 kroner
Jeg ble nesten i tvil om jeg i det hele tatt skulle kjøpe
Tror du kan få de ned i noen-og-tyve kroner på en vanlig dagligvarebutikk.
Nei nei nei.
Kindersjokolade er kjempegodt det. Men kindereggenes "fyll" er jo en barneleke! Derfor er den uaktuell. KinderMaxi derimot er nydelig.
Men det som er så spesielt med påskeeggene er jo at de bare selges i påsketider (det vil si, de selges tre-fire-fem uker før påska, slik at de er utsolgt når påskeuka kommer ) Sikkert derfor det er så godt... hadde det blitt solgt hele året hadde jeg nok blitt grådig lei, og blakk
Hadde ikke klart å svelge sjokolade en gang nå!! Har så sinnsykt vondt i halsen! Ble lurt av været en del ganger denne uka og fikk litt lite søvn.. Så klarer nesten ikke å svelge.. Dessuten har jeg kjempehovne mandler!!