Hva leser du for tiden?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Asphyxiate
- Den Fortapte

komplette guiden til galaksen er vel ikke hitchhikers guide to the galaxy?
Uansett elsker jeg starten på den boka.
Nå leser jeg Warlord serien av Bernard Cornwell og Madonna-Gåten av blant annet Knut Nærum.
Sistnevnte er litt vill...
Lurte på om jeg skulle kjøpe Ringenes herre trilogien, hobbiten og silmarillion lærinnbundet. Den var litt dyr men jeg har virkelig lyst på den da
Problemet er at de er til sammen like dyr som de tredve andre bøkene jeg også ville kjøpe... hehe...
Uansett elsker jeg starten på den boka.
Nå leser jeg Warlord serien av Bernard Cornwell og Madonna-Gåten av blant annet Knut Nærum.
Lurte på om jeg skulle kjøpe Ringenes herre trilogien, hobbiten og silmarillion lærinnbundet. Den var litt dyr men jeg har virkelig lyst på den da
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Har då, omsider, lese ut A Storm of Swords og byrja på A Feast for Crows i går.
Slutten på A Storm of Swords var jau vanvittig da! Var maks kjedeleg i Epilogen, men dei to siste sidene tok kaka.
Slutten på A Storm of Swords var jau vanvittig da! Var maks kjedeleg i Epilogen, men dei to siste sidene tok kaka.
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
- Davram Bashere
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Leser "The Lost World (Being an account of the recent amazing adventures of Professor E. Challenger, Lord John Roxton, Professor Summerlee and Mr. Ed Malone of the Daily Gazette)" av sir Arthur Conan Doyle, for øyeblikket. Suveren historie!
På mandag starter jeg på enten A Song of Ice and Fire eller Malazan Book of the Fallen, da biblioteket endelig har fått dem inn (og de fikk inn alt utgitt på en gang også...)
Begynte på Deadhouse Gates i dag (dvs. bok to av Malazan book of the fallen). Ikke kommet lengre enn til første kapittel, men det blir rart å på en måte sette seg inn i nye personer og sånn, menmen, Erikson skriver bra!
På mandag starter jeg på enten A Song of Ice and Fire eller Malazan Book of the Fallen, da biblioteket endelig har fått dem inn (og de fikk inn alt utgitt på en gang også...)
Begynte på Deadhouse Gates i dag (dvs. bok to av Malazan book of the fallen). Ikke kommet lengre enn til første kapittel, men det blir rart å på en måte sette seg inn i nye personer og sånn, menmen, Erikson skriver bra!
Manbearpig
Nå leser jeg Roma av Steven Saylor.
Etter ca. 100 sider er jeg bra fornøyd med denne. En morsom måte å lære om gamle Roma."Roma" is the story of the ancient city of Rome, from its mythic beginnings as a campsite along a trade route to its emergence as the centre of the most extensive, powerful empire in the ancient world. Beginning with the prehistory days when Roma was a way station among seven hills for traders and merchants and the founding of the city itself by Romulus and Remus, critically acclaimed historical novelist Steven Saylor tells the epic saga of a city and its people, its rise to prominence among the city-states of the area, and, ultimately, dominance over the entire ancient Western world. From the tragedy of Coriolanus, to the Punic Wars and the invasion by Hannibal, the triumph and murder of Julius Caesar, and the rise and decline of the Roman Republic and the beginnings of Imperial Rome, Saylor's breathtaking novel brings to vivid life the most famous city of the ancient world. "Roma" is Saylor's finest achievement, an epic in the truest sense of the word.
"Once more the drama begins"
- Paul Muad'dib
- Paul Muad'dib
-
Siri Sedai
- Den Eldste

Jeg holder på med A Game of Thrones v George R.R. Martin, og er snart midt i. Bra plott så langt, men ikke det mest heavy av action enda, regner med det blir mer sånt mot slutten 
Men da jeg lånte den på biblioteket så begynte jeg litt for seint på den og nå er det bare 11 dager igjen! Jeg må rålese. Det kan gå, og det skal gå, men ville bare få ut min frustrasjon over meg selv
Men da jeg lånte den på biblioteket så begynte jeg litt for seint på den og nå er det bare 11 dager igjen! Jeg må rålese. Det kan gå, og det skal gå, men ville bare få ut min frustrasjon over meg selv
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat