Admin har talt
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Damien Frost
- Sitter

Det er jo jo faktisk en del som aldri har skrevet et eneste innlegg heller jo..

Nå må du ikke henge deg opp i detaljer her.Simen wrote:Og hvordan har dere tenkt å ofre noen her på forumet om jeg tør spørre?
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Det er umulig å bevise "Admin"s eksistens.

Når det gjelder ofring av inaktive medlemmer, er det vel vanlig praksis at "Admins" forsyner seg selv, og sletter dem etter 6mnd, eller noe sånt.
Og hvordan skal vi kunne ha viten om "hans" eksistens når vi ikke engang kan observere "ham"?Simen wrote:"Den Skjulte Brukeren" sier seg vel selv hvem som er. Han som intet øye kan se
Når det gjelder ofring av inaktive medlemmer, er det vel vanlig praksis at "Admins" forsyner seg selv, og sletter dem etter 6mnd, eller noe sånt.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
hysj! ikke fornærm ham, da får du ikke sjokolade!!!terje wrote:Det er umulig å bevise "Admin"s eksistens.
Og hvordan skal vi kunne ha viten om "hans" eksistens når vi ikke engang kan observere "ham"?Simen wrote:"Den Skjulte Brukeren" sier seg vel selv hvem som er. Han som intet øye kan se
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Damien Frost
- Sitter

Men da kan de jo ofres da!Stefan wrote:Dessverre har vi ikke nok medlemmer til å ta oss den frihetene endaterje wrote:Når det gjelder ofring av inaktive medlemmer, er det vel vanlig praksis at "Admins" forsyner seg selv, og sletter dem etter 6mnd, eller noe sånt.
Nå sletter vi kun brukere som ikke klarer å aktivere kontoen sin.
Så får de være på medlemslista kun "på papiret!"
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.