Tv-serier
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Har nok ikke sett piano piano. går ikke det på lørdagskvelden da? har som regel ett eller annet fore på den tida. Ikke det at jeg tror det ville ha vært særlig interessant da, men dog. Bonderomantikk har jeg heller ikke sett. Høres ikke helt ut som et program for meg.
(Dette er min 501. post. Lurer på om noe skjer med statusen min nå når jeg poster denne??
)
(Dette er min 501. post. Lurer på om noe skjer med statusen min nå når jeg poster denne??
Simpsons er nok den beste serien som går for tida.. Men jeg digger sopranos enda mer. Sinnsykt bra serie, har faktisk sett alle episodene, og det er fem sesonger.. Venter utålmodig på at de skal bli ferdig med innspillinga av siste sesong!
Ellers liker jeg "våre verste år" som den het på norsk, eller "married with children" som den egentlig heter.
Ellers liker jeg "våre verste år" som den het på norsk, eller "married with children" som den egentlig heter.
fikk med meg en episonde her, og en episde der, og fikk tilslutt et slags bilde av hva som skjedde der liksom.. (skal se maraton snart med stefaren min, vi har satt av ei ukeAyreon wrote:Mange som har fulgt med på 24? Orket ikke mer etter nest siste sesong. Serien ble til slutt en parodi på seg selv.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Høres ut som du har en fantastisk stefar!Faile wrote:fikk med meg en episonde her, og en episde der, og fikk tilslutt et slags bilde av hva som skjedde der liksom.. (skal se maraton snart med stefaren min, vi har satt av ei ukeAyreon wrote:Mange som har fulgt med på 24? Orket ikke mer etter nest siste sesong. Serien ble til slutt en parodi på seg selv.)
Irriterer meg grønn over foreldre som egentlig liker tv-seriene jeg ser på (Lost, 24 osv.), men aldri klarer å følge med!
-
Damien Frost
- Sitter

På onsdag kl 21:00 begynner LOST på svensk Tv4!!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
(Bare for å informere!
)(Får håpe ingen har sagt dette tidligere da, siden jeg ikke har satt meg ne å elste alt her enda....)
(Bare for å informere!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Damien Frost
- Sitter

Men TV Norge kommer vel uka etter tror jeg. Men blir nok til at jeg ser det på tv4! Klarer nok ikke å vente lengre enn jeg må!Eivind wrote:Da syns jeg det er dårlig av TV Norge å ikke få det til like tidlig. Men det er visst bedre en UK, hvor de visstnok er i sesong 1 fortsattHar uansett allerede begynt å se, og neste episode regner jeg med å se i ordentlig HDTV oppløsning, så lenge pcen min takler det
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
han er perfekt!!!!Stefan wrote:Høres ut som du har en fantastisk stefar!Faile wrote:fikk med meg en episonde her, og en episde der, og fikk tilslutt et slags bilde av hva som skjedde der liksom.. (skal se maraton snart med stefaren min, vi har satt av ei ukeAyreon wrote:Mange som har fulgt med på 24? Orket ikke mer etter nest siste sesong. Serien ble til slutt en parodi på seg selv.)
Irriterer meg grønn over foreldre som egentlig liker tv-seriene jeg ser på (Lost, 24 osv.), men aldri klarer å følge med!
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Jaja, noen ganger får man det, andre ganger ikke. Ser ikke noen grunn til å kritisere TV-Norge her, synes de var ganske tidlig ute forrige sesong.Eivind wrote:Da syns jeg det er dårlig av TV Norge å ikke få det til like tidlig. Men det er visst bedre en UK, hvor de visstnok er i sesong 1 fortsatt
Frustrerte Fruer derimot, der kommer Norge til å ligge blant de aller første etter USA