Småprat garantert useriøst!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Jeg vil tro det var en fiffig forkortelse for sakprosa og skjønnlitteratur.
Selv slapp jeg nettopp å komme opp i skriftlig, men jeg har fortsatt mange muligheter til å komme opp i muntlig/praktisk. Håpet er å komme opp i Musikk, dans, drama, men det blir vel teaterensemble om noe.
Selv slapp jeg nettopp å komme opp i skriftlig, men jeg har fortsatt mange muligheter til å komme opp i muntlig/praktisk. Håpet er å komme opp i Musikk, dans, drama, men det blir vel teaterensemble om noe.
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Med skjønn og sak mener jeg skjønnlitteratur (ja, forskjellige typer fortellinger, for det meste) og saklitteratur/sakprosa/fagtekster..
Tekstene blir lange nok de, men det jeg irriterte meg over på de tentamene vi har hatt på samme måten er at ordlengden blir så viktig, fordi hovedmålsteksten SKAL være mer omfattende og lengre enn sidemålsteksten. Hadde det vært på to dager, hadde det ikke hatt noe å si, tror jeg ikke...
Tekstene blir lange nok de, men det jeg irriterte meg over på de tentamene vi har hatt på samme måten er at ordlengden blir så viktig, fordi hovedmålsteksten SKAL være mer omfattende og lengre enn sidemålsteksten. Hadde det vært på to dager, hadde det ikke hatt noe å si, tror jeg ikke...
Sa souvraya niende misain ye
- Mat
- Mat
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

Shallis!! Jeg gikk inn på den hjemmesiden din (liker å snike rundt på profiler... høhø) Og så at du går/skal begynne(?) på lambart!
Bor du i nærheten eller noe? kult i så fall..
btw.. han turneren som går i tredje på lambertseter. Han heter vel ikke Stian vel?.. sorry hvis jeg snoker assa... men haha:D kjenner en del folk på lambrt!
edit: eller er den veldg gammel den siden?... eller?
btw.. han turneren som går i tredje på lambertseter. Han heter vel ikke Stian vel?.. sorry hvis jeg snoker assa... men haha:D kjenner en del folk på lambrt!
edit: eller er den veldg gammel den siden?... eller?
lolzi
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
davram bashere
- Sitter

- Location: Tellus, tredje planet fra sola. Ja, den forrurensa søppeldynga. Du vet hvor det er? Flott!