I dag var det også sol, men noen skyer innimellom.. Jeg var på tusenfryd.. hahaaa yey! Det var jo gøy:P
Har endelig (:S) begynt å kjenne pollenallergien i år! Uffuff.. kløør i nesa! og i øynene!!
Det er ikkesånn inmari fint vær her nå da. Litt sånn av og på. Akkurat nå skinner det litt gjennom skyene, men har blitt en god del kaldere Kjipt at godværet var mens vi hadde siste innsats på skolen!
I dag har jeg fått karakterutskriften min! Er ganske fornøyd egentlig. Eller sånn passe. Hadde blitt sur hvis det var dårligere haha! Så da er jeg fornøyd. Rart å være helt ferdig med 12 års skolegang.
Folkehøyskole neste (og så får vi se hva jeg skal studere etter det)!
Sitter forresten og gleder meg maaassemasse til The Dark Knight! Noen abdre som tenker på å se den?
edit: vet det var dobbelpostet, men den forrige er lenge siden!
Vi har avslutning i morgen! Det skal bli kos, litt trist sikkert, men det er nok mange jeg ikke kommer til å savne uansett, og de jeg vil holde kontakten med holder jeg kontakten med... håper jeg da i alle fall!
Ja, noen vil jeg jo ha kontakt med gjennom korps, og ja, jeg kan hvis jeg vil, så det ordner seg sikkert.
En annen ting som er sikkert er at det er noen jeg vil bli glad for å slippe å gå i klasse med lengre!