«Till shade is gone, till water is gone, into the Shadow with teeth bared screaming defiance with the last breath to spit in Sightblinder's eye on the Last Day.»
Den du meinte?
Er det forresten nokon som har synspunkt på om spoilerregelen bør endrast?
Ja.. hvorfor akkurat spoiler fra bok 5? Det er litt merkelig syns nå jeg.. sikkert greit for noen men kanskje det kan være en idé å enten ha spoiler på alt eller ingenting? FOr min del spiller det ingen rolle da, jeg ser på alle spoilere uansett..
Sei det, er lenge sidan eg formulerte den. Virka sikkert som ein halvgod regel på den tid, men no er eg meir skeptisk til den ... Kan endre til «bruk spoilertagen med omhu», eller «spoiler på store plottavsløringar». Eller har nokon andre forslag?
Beklager, eg har vore på ferie, og flytta inn på ny hybel rett etterpå, so eg har hatt lite tilgang til nett dei siste knappe to vekene. Skyggen stiger (bok 4)
Kven kom inn på rommet til Rand i Steinen i Rift rett før «angrepet» frå «the bubble of evil»? (Eg hugser ikkje nøyaktig kva bobleoversetjinga var ...)
Ingen stor spoiler akkurat, so spoilertagen er kanskje ikkje nødvendig, men betre med ein gong for mykje enn ein gong for lite.