tWoT - selvlagd digitalt maleri fra tWoT

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Burde Perrin og Matt 'kommunisere' i bildet?

Ja
3
33%
Nei
6
67%

Total votes: 9

Leowilde
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Leowilde »

Denne her er bare et fritidsprosjekt. Jeg har ikke gjort mer på den enda... Som vanlig. :P Men når jeg gjør det, skal jeg legge det ut her. :)
Hastian: "Hva er vitsen med å ha dørbolten på UTSIDEN? Nå kommer jo alle seg inn!" Horatiu lempet den av, før han svarte med selvfølgelig stemme: "Var den på innsiden, ville jo ikke VI komme oss inn!"
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Oj, det her ser bra ut! Er det mulig å se noe annet du har lagd? Har du bruker på dA?
. . .
Leowilde
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Leowilde »

Ja, det har jeg, men jeg bruker den nesten aldri. Du kan få en annen link i stedet. Men mange av de gamleste tegningene der har ødelagte linker, så det er ikke alle som vises.

http://jane.gfxartist.com/artworks
Hastian: "Hva er vitsen med å ha dørbolten på UTSIDEN? Nå kommer jo alle seg inn!" Horatiu lempet den av, før han svarte med selvfølgelig stemme: "Var den på innsiden, ville jo ikke VI komme oss inn!"
Moiraine Sedai
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Moiraine Sedai »

Wow. Du er utrolig flink!
. . .
Leowilde
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Leowilde »

Takk... :)
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Post by Mierin Eronaile »

Var inne og så på bildene dine. Det var ordentlig bra. Bare synd man ikke fikk opp alle sammen.
lolzi
Post Reply