Småprat garantert useriøst!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Det snøøør i hardanger! JAAA! Vi har vært ute (en annen og meg) og gått lang tur i snøværet. Skikkelig skikkelig fint! Magisk vinterverden! Det glitret rundt oss selv om det var mørkt (gatelys i skogen er en morsom ting). Også skrev ting i snøen på fotballbanen. Håhå.. <3 Blir så glad når det snør.
lolzi
-
Mierin Eronaile
- Sitter

-
Mierin Eronaile
- Sitter

På Steinan.
Jeg bor vel egentlig midt mellom Steinan og Nardo nå, flytter ned litt nedafor Samfundet etter jul.
Blir greit å flytte inn hos gløser med ordentlig døgnrytme, gutta jeg bor med her er dragvollere og har dertil underlige tider å være oppe på.
Jeg bor vel egentlig midt mellom Steinan og Nardo nå, flytter ned litt nedafor Samfundet etter jul.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Mattrim Cauthon
- Hengiven

Lite vakkert. Gjør deg fortjent til det
De fleste av de som har blitt tatt som voktere hadde vært på forumet i hvertfall et halvt år før Ceres(Ashie hvertfall. Litt usikker på om det var fler) eller jeg(en heeeeeel drøss, er ikke grønn for ingenting^^) bandt dem. Lieungh hadde også en vokter(men mulig det båndet ble gitt videre. litt usikker). Moi har en vokter hvertfall(Brækar <3) og resten er jeg usikker på.
Krever litt mer enn desperasjon for å bli vokter veittu
De fleste av de som har blitt tatt som voktere hadde vært på forumet i hvertfall et halvt år før Ceres(Ashie hvertfall. Litt usikker på om det var fler) eller jeg(en heeeeeel drøss, er ikke grønn for ingenting^^) bandt dem. Lieungh hadde også en vokter(men mulig det båndet ble gitt videre. litt usikker). Moi har en vokter hvertfall(Brækar <3) og resten er jeg usikker på.
Krever litt mer enn desperasjon for å bli vokter veittu
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
Mattrim Cauthon
- Hengiven