Er det ikke flere juletråder her på forumet?
Uansett, herlig å være i Desember igjen og se alle julelysene i husvinduene! Og i dag åt jeg månedens første kalendersjokolade (Ja, jeg har sjokoladekalender selv om jeg er 16 år. Denne gangen med Walt Disneys "Cars"!)
Eneste minus er at det er så hektisk..
Så mye penger er så mye penger for meg og det Fikk ikke noe pengebeløp jeg, var et sprøtt innfall for å få i gang en sunnere livsstil. Hjalp det? Aldri vært mer usunn enn jeg er i dag
Prøv å gå tur litt ofte, så kan du skite i livsstilen....
btw, etter du er fjorten år gammel, og til du er tjue: Hvis du får litt fett på kroppen, beholder du det restren av livet.., umulig å trene av deg...
God førjul!
Sauegjeter: Jeg har sikkert kommet enda kortere enn deg, og jeg må lage alle mine selv (ellers har jeg ikke råd til bussturen hjem ). Folkehøyskole er et lav liv du..
Endre: Jeg vet ikke helt hva jeg mente med "lav liv".. Tror ikke det var det jeg skulle skrive, og nå husker jeg ikke hva det var. Mente det som at det var stressende tror jeg. Men det skulle være ironisk. Fhs er veldig lite stressende.
Endre 2: Nå husker jeg det. Det skulle stå "hardt liv". Hvordan jeg fikk til det er en annen sak (jeg var nok ganske trøtt).
Last edited by Mierin Eronaile on Tue Dec 02, 2008 16:04, edited 2 times in total.