Jeg har lest følgende bøker av Tolkien:
Ringenes Herre
Hobbiten
Silmarillion
Ufullendte Fortellinger
Hûrins Barn
Jeg trodde jeg hadde lest det meste av skjønnlitteratur om Midgard, men det kom meg for øret at det finnes en "History of Middle-Earth"-serie, som handler om årene mellom Silmarillion og frem til Det siste forbund-slaget.
Noen som har hørt om denne serien, evt kan komme med noen konkret informasjon om den?
Verk av Tolkien
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren, Loki
Det er ei samling av JRRT sine notat og utkast, saman med analyser og kommentarar av Christopher Tolkien. Litt meir info her:
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_middle_earth
http://en.wikipedia.org/wiki/History_of_middle_earth
-
- Hengiven
http://www.play.com/Search.aspx?searcht ... x=0&go.y=0
Der kan du kjøpe alle 3 delene for 450 kr hver bok:)
Der kan du kjøpe alle 3 delene for 450 kr hver bok:)
There is some delight in ale and wine
And some in girls with ankles fine
But my delight, yes always mine
Is to dance with Jak O’ the Shadows
-
- Hengiven
Sikkert vanskelig og finne på nrosk..
Har ikke lest noe av det men jeg tror det kan være genialt for en hver lotr fan.
edit: fant dette på et lotr forum.
Har ikke lest noe av det men jeg tror det kan være genialt for en hver lotr fan.
edit: fant dette på et lotr forum.
The HOME gives more in depth background into the realm of Middle Earth and show the works in progress and the different revisings Tolkien went through, etc. There is a lot of information and the books can get confusing sometimes because of that. There are others on the board who could tell you more than I can. Many of the posters are much more knowledgable about the in depth Tolkien stuff. I read the books mostly for enjoyment. I try not to analyze the works too much. People tend to over analyze the Silmarillion and the trilogy at times. Some people seem to read them JUST to pick them apart and analyze them. While it is interesting to delve into and analyze the books, read them for the enjoyment also. The HOME series is very informative and does give much insight into Tolkien and his works. A great read for any Tolkien fan.
There is some delight in ale and wine
Eg las tre-fire av dei tolv binda for ein del år sidan, men eg hugser ikkje so veldig mykje av dei. Det var meir ein blanding av skjønn- og faglitteratur, for som nemnt er det i tillegg til JRRT sine notat, Christopher Tolkien sine tolkingar av materialet. Og det er ganske grundige analysar.
Av det eg hugser var historiane i dei fyrste binda dei same som i Silmarillion, men svært annleis. Det vil seie, dei var andre, tidlegare utgåver av historiane. Bøkene viser utviklinga av historiane fram mot slik me kjenner dei frå Silmarillion.
Er ein ihuga Tolkien-fan kan det nok vere interessant. Eg synst det var ganske tungt lesestoff då eg las dei.
Av det eg hugser var historiane i dei fyrste binda dei same som i Silmarillion, men svært annleis. Det vil seie, dei var andre, tidlegare utgåver av historiane. Bøkene viser utviklinga av historiane fram mot slik me kjenner dei frå Silmarillion.
Er ein ihuga Tolkien-fan kan det nok vere interessant. Eg synst det var ganske tungt lesestoff då eg las dei.
-
- Den Fortapte