Faile wrote:Jeg skal jobbe hele sommeren, 8-4 jobb (forhåpentligvis) på fmc på kongsberg, som lager utstyr til oljeplatformer. Passe studierelatert ^^ Har jobba med arkivering tidligere år, men håper på å få noe litt mer utfordrene i år. Hovedsaklig søkt som assistent for prosjekteam, sånn at jeg faktisk får sett litt av hva jobben egentlig går ut på.
Ellers blir det ferie et par langhelger tenker jeg, sørlandet, Trondheim og trolig en heisatur til Køben eller noe. Også aLEP, mest trolig. Må hilse på Moggy, skumle jentungen. Og Lotta selvfølgelig, om det blir på langøyene eller i Oslo får tiden vise.
Jeg og to kamerater snakker om gjøre som dere ,Eivind, neste sommer. Blir morro å følge bloggen, og få sett litt av hva vi kan vente oss om vi drar selv
Skal du til Oslo er du herved pålagt å besøke meg Eller hvertfall komme på aLEP. Det er minstekravet. Og det gjelder for Lotta også
Sommerplanene mine inkluderer Thailand med mamma og lillesøs, masse jobbing (stuepike på Cochs Pensjonat ) og sist, men ikke minst aLEP. Alle LotR-interesserte anbefales å ta seg en tur, for det er koselig
Skal nok få tid til å kikke innom aLEP, ja. Det var en hyggelig opplevelse i fjor, og jeg fikk jo møtt Akira, Lieungh og Faile, og alle var like koselige som man kunne håpe på. Hadde vært skøy om flere WoTere tok turen i år (var ikke Mogedhien der i fjor?).
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Eg kunne godt tenkt meg å reise på aLeP, men eg veit ikkje om eg vil nok til å gidde å byte bort tri av vaktene mine på arbeid, så lenge eg har lite anna arbeid i sumar. Eg får sjå. Elles har eg store planer om å få treft Lotta i haust uansett. Det veit ikkje han endå, forresten, så ikkje fortel noko.
Hvis du kommer på aLEP må vi ta et gravøl for R.J. (og for å døyve smerten med at Brandon Sanderson skriver ferdig WoT)
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Nå stikker jeg bort på ferie, kommer tilbake om 4 uker. Dere får oppføre dere, jeg er ikke isolert og Sauegjeteren og Lotta følger sikkert litt med de og.
Har desverre ikke blitt noe London enda, men kan hende det kommer senere i år. Siste helg av sommerferien reiste jeg til oslo sammen m fam. og besøkte noen jeg ikke hadde sett på åtte år eller så. Ble heldigvis nokså gode venner..lettere når du overnatter der og du føler deg vel tryggere med de personene når du kjente dem som små.
Men men..da er sommeren 2009 over!