Jeg har sett at det ikke er noen diskusjoner i dette formue om slaget ved Shadar Logoths i vinternes hjerte. Personlig syns jeg at det er en av de beste scenene i hele seiren. Med alle de De Fortapte som ikke klarer å komme frem i tide til å stoppe Rand i å bruke Choedan Kal.
Noen andre som har noen tanker om dette?
Winter's Heart, slaget ved Shayol Ghul
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Trollok
Winter's Heart, slaget ved Shayol Ghul
Last edited by Haukevings on Sat Jun 27, 2009 0:44, edited 1 time in total.
De Fortapte
Feil 1: Det står Shayol Ghul i tittelen på trådenbiggan wrote:Feil 1: Han skrev ikke shayol Ghul.Merrilin wrote:Fail 1: Slaget står ikke ved Shayol Ghul
Fail 2: Det finnes faktisk tråder om hver enkelt bok hvor slike ting skal/kan diskuteres.
Feil 2: Det skrives ikke "Fail".
Feil 3, til trådstarter: Det er feil forum
Feil 2: Hvis Merrilin har lyst til å skrive fail, som i ENGELSK feil, så er det vel ikke direkte feil xP
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Fail 1: Du er for lite aktiv på forum, da hadde du sett at det hadde stått Shayol Ghul i første innlegg.biggan wrote:Feil 1: Han skrev ikke shayol Ghul.Merrilin wrote:Fail 1: Slaget står ikke ved Shayol Ghul
Fail 2: Det finnes faktisk tråder om hver enkelt bok hvor slike ting skal/kan diskuteres.
Feil 2: Det skrives ikke "Fail".
Feil 3, til trådstarter: Det er feil forum
Fail 2: Du er for lite oppegående. Hadde du vært nok oppegående, hadde du sett at innlegget til trådstarter er blitt endret etter at jeg har skrevet mitt innlegg.
Fail 3: Lær det at engelsk er mer slående som ironisk virkemiddel i "fail"sammenhenger.
Fail 4: Det er ikke feil forum, det er feil underforum/tråd. (Når man først skal være pirkete)
-
- Sitter
Re: Winter's Heart, slaget ved Shayol Ghul
Jeg synes det er spennende, men ikke en av de beste scenene egentlig.Haukevings wrote:Jeg har sett at det ikke er noen diskusjoner i dette formue om slaget ved Shadar Logoths i vinternes hjerte. Personlig syns jeg at det er en av de beste scenene i hele seiren. Med alle de De Fortapte som ikke klarer å komme frem i tide til å stoppe Rand i å bruke Choedan Kal.
Noen andre som har noen tanker om dette?
Faktisk synes jeg de fleste scenene der det er slossing/kamper etc er ganske kjeeeedliii'. Men det er nå bare min mening. Spesielt i de siste bøkene. Der blir dratt ut sånn.
lolzi