Fisk, torsk og annet med fæl konsistens
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Sitter
Møt opp! Du får gyldig fravær fra skolen hvertfall!Faile wrote:men jeg har fått sånn brev om at jeg kommer til å bli spurt om å bli med på sesjon til neste år. alle 17 år gammle jenter får valget...
Militæret er ikke så dumt som det høres ut som! (Selv om det er en del dumt der å da...)
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
har vel tenkt meg dit en tur jaDamien Frost wrote:Møt opp! Du får gyldig fravær fra skolen hvertfall!Faile wrote:men jeg har fått sånn brev om at jeg kommer til å bli spurt om å bli med på sesjon til neste år. alle 17 år gammle jenter får valget...
Militæret er ikke så dumt som det høres ut som! (Selv om det er en del dumt der å da...)

Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
- Sitter
Sesjon er jo ikke slik da. En møter opp å tar en liten legesjekk å noe slikt. Stiller deg noen spørsmål, åsse er det ut igjen. Fort gjort, å da har man mye tid til overs! Men jeg måtte jo reise et stykke for å komme meg på sesjon da, så for meg ble det ikke så mye fri!Ceres wrote:Gyldig fravær fra skolen? Ønsker man fravær fra timer dersom alternativet er å drive å løpe rundt og dra seg opp i ribbevegger og slikt?Neitakk... heller 3 MX da ja!(Jada... er litt nerd... )
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-
- Hengiven
Tror jeg hadde ligget død etter de første uka i militæret
så er glad jeg slipper, selv om jeg forstår hvorfor folk spør seg hvorfor ikke jentene skal gå.
Venner sier forøvrig at jeg er på grensen til å være døv og det hadde vel vært et problem..? mitt forsvar er selvsagt at jeg kan høre det er bare det at jeg sitter i min egen verden (hm...ikke så bra det heller kanksje?
)
Har en venninne som sier hun har tenkt å dra, jeg tror det ikke før jeg får se det, men det hadde vært tøft om hun gjorde det da!

Venner sier forøvrig at jeg er på grensen til å være døv og det hadde vel vært et problem..? mitt forsvar er selvsagt at jeg kan høre det er bare det at jeg sitter i min egen verden (hm...ikke så bra det heller kanksje?

Har en venninne som sier hun har tenkt å dra, jeg tror det ikke før jeg får se det, men det hadde vært tøft om hun gjorde det da!
"Almost dead yesterday, maybe dead tomorrow, but alive, gloriously alive, today."
~Mat Cauthon
~Mat Cauthon
jeg har ei venninne som drar til neste år. tror hun bare våkna en dag og sa til seg selv at nå ville hun jammen meg til millitæret, og siden den gang, har hun jobba hardt for å nå det målet(trent masse og sånn)
men jeg vil bare innom og se jeg.. skulle ønske de ikke hadde lagt ned heistamoen rett utafor byen her... nå må jeg vel dra langt for å komme til nærmeste anlegg
men jeg vil bare innom og se jeg.. skulle ønske de ikke hadde lagt ned heistamoen rett utafor byen her... nå må jeg vel dra langt for å komme til nærmeste anlegg

Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
-
- Sitter
Hvis du blir med, havner du nok oppi ei lita bygd i Nord-Troms du også!Faile wrote:jeg har ei venninne som drar til neste år. tror hun bare våkna en dag og sa til seg selv at nå ville hun jammen meg til millitæret, og siden den gang, har hun jobba hardt for å nå det målet(trent masse og sånn)

Edit: Men det er ikke så ille egentlig da, man kan jo havne helt oppi Finnmark!