Tv-serier

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

Vel, nå kan det ha noe med at jeg ikke har sett en eneste episode av Lost da... Hehe. Falt liksom aldri for en opphypa serie som ble dratt ut i det uendelige.
Og har heller ikke lest boka, så da er det vel duket for en helt grei opplevelse av serien. :lol:
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Nei, det er kanskje ikke den letteste serien å begynne på nå som den er gått 5 sesonger. Jeg begynte ikke å se den før jeg ble klar over at to av mine favoritt tv-skribenter (henholdsvis Drew Goddard og Brian K. Vaughan for de som har hørt om dem...) hadde begynt å skrive for serien i sesong 3, og da måtte jeg jo slenge med meg.

Og ja, så nerdete er jeg. :lol:
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Må si meg enig i at det skjer bra saker med HBO for tiden. I går ble det episode ti og elleve av True Blood på storskjerm, og serien fortsetter å imponere til en grad jeg ikke kunne ha drømt om. Ellers er Eastbound and Down noe av det bedre jeg har sett, håper HBO kjører videre der. The Boardwalk Empire blir interessant, har helt klart tro på at denne serien, og selfølgelig Thrones blir å sette nye høyder.

Når det gjelder FlashForward så leste jeg at HBO var inne i bildet, men trakk seg, det er naturligvis intet bra tegn.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Lothair Mantelar
Kaptein-General
Kaptein-General
Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.

Post by Lothair Mantelar »

Jeg stenger denne tråden fordi den er såpass nær 99-siders grensa.

Denne tråden har den forresten æren av å være den tredje tråden som når en slik lengde (de andre to er "Kvinnelige problemer av ymse art" og "Hva leser du for tiden?").
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Locked