Heia Northug!

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Post Reply
Eerath
Hengiven
Hengiven

Heia Northug!

Post by Eerath »

Da var sesongen over, og for en avslutning det ble. Gutten er bare herlig arrogant. Leder med et hav av tid, stopper opp, håndhilser på x antall personer og trår over målstreken 3 sekunder foran nummer to.

Gleder meg til neste sesong :)
"Why do we fall, sir?"

"So that we might better learn to pick ourselves up."
Lothar
Asha’man
Asha’man

Post by Lothar »

Hvorfor skal Northug tas for alt han gjør? Synes ikke det var noe galt med det han gjorde før målgang i dag. Han hilser på alle, stopper opp og ser på Magnificent (han fortjener det kallenavnet for anledningen) og tar ham i håndne omtrent samtidig som de går over mål. Når man velger å kalle det "kaxig" leter man etter unnskyldninger for å rakke ned på Northug.

Ellers så var det en flott dag sett med vintersportinteresserte øyne. Northug har vært helt fabelaktig denne sesongen, og er nå verdens mest komplette skiløper.

http://www.youtube.com/watch?v=-vQw7vnF ... re=related

Hehehe. :D
Chiad
Asha’man
Asha’man

Post by Chiad »

Han er "frekk", og sportslig, oppfører seg kanskje overlegen i noens øyne, mens det kan hende bare er noe naturlig for ham, at oppførselen ikke er overlegen i hans øyne. Men man skal bukke og skrape for ham, for et talent, det har han.
Problemet er nå da at snart hviler alt på hans skuldre, og man kan lure på hvordan han vil takle presset.
Men det er da en skøyelig ting å se på tv, alle løpene han vinner og kommentarene og som han spurter forbi konkurrentene, totalt overlegen.
Elgen
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by Elgen »

Han kan holde på slik så lenge han fortsatt vinner. Hadde stuntet hans endt med at han tapte førsteplassen tror jeg nok det hadde blitt en rask slutt på noen av stuntene hans.
TamalThor
Asha’man
Asha’man

Post by TamalThor »

Jeg tror svenskene begynner å bli grundig lei Northug nå... :lol:

Han er bare helt konge!!:)
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Lily
Hengiven
Hengiven

Post by Lily »

Jeg har aldri hatt noe i mot Northug. Skjønner ikke hvorfor alle skal kritisere ham hele tiden, han får velge selv hvordan han skal oppføre seg. Jeg har aldri reagert noe særlig på ham.

Følte bare for å si det, siden jeg har hatt lyst til å si det lenge :)
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

TamalThor wrote:Jeg tror svenskene begynner å bli grundig lei Northug nå... :lol:

Han er bare helt konge!!:)
Svenskene river seg i håret over ham. :lol:
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
TamalThor
Asha’man
Asha’man

Post by TamalThor »

Akira wrote:Svenskene river seg i håret over ham. :lol:
Så sant, så sant.. Tenker den svenske reporteren (hva var det han het?) som kritiserte Northug før OL, har gjemt seg bort i en hytte i skauen nå.. :D
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Lily
Hengiven
Hengiven

Post by Lily »

Dukket det ikke opp noen svenske Northug-fans i avisa for noen dager siden? Mener å huske det.
Post Reply