Tråden for mannlige problemer av ymse art
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Sant nok. Tradisjon. Hver gang man får en ny hatt(hvis man har mista den forrige) må man drikke den inn mens folk synger. ^^ Går ganske mye øl i en sånn hatt.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Gaffateip. Skjuler det meste, og holder ting på plass. Jeg og far gjorde det med en gammel Toyota corolla for mange herrens år siden, den gikk til det ikke var mulig å kjøre den lenger med håp om å overleve.Elgen wrote:Ser den og høyner med en pils. Appropo mannfolkproblemer... Noen tips for å fjerne rust kjapt fra en gammel bil? Eller må jeg i år igjen ligge på kne og pusse i evigheter?
Men altså: gaffateip
Manbearpig
Har en vag mistanke om at Mr. Mekaniker på neste EU-kontroll kan komme til å se litt mørkt på gaffateip over rust.
Og angående øl og hatter, er en hatt tett nok til å holde på veske? Og isåfall, har hattestørrelse noe å si på hvor mye øl du får drikke?
Men ja, lider av den misoppfatning at i år skal Opelen min bli rustfri. Og bagasjerommet bli tett. Og jeg skal fikse dørlåsene.
Virker som om sommeren kan bli kort.
Og angående øl og hatter, er en hatt tett nok til å holde på veske? Og isåfall, har hattestørrelse noe å si på hvor mye øl du får drikke?
Men ja, lider av den misoppfatning at i år skal Opelen min bli rustfri. Og bagasjerommet bli tett. Og jeg skal fikse dørlåsene.
Virker som om sommeren kan bli kort.
Oh say that you'll be true and never leave me blue
Suzie Q
Suzie Q
-
Manetheren_Warrior
- Trollok

Ikke glad i hatter
Jeg er ikke spesielt glad i hatter jeg.
Øl derimot, HAHAHAHAHAHAHAHAHA.....hikk........HAHAHAHA
Øl derimot, HAHAHAHAHAHAHAHAHA.....hikk........HAHAHAHA
Disse hattene er hvertfall tette nok. Og hvor mye øl du må drikke har sammenheng med hvor gode venner du harElgen wrote:Og angående øl og hatter, er en hatt tett nok til å holde på veske? Og isåfall, har hattestørrelse noe å si på hvor mye øl du får drikke?
En smule usikker på reglene, for vi jenter slipper unna denne tradisjonen. ^^ Men hvem vil vel ikke drikke andres øl uten av hatt mens folk står og synger til du er ferdig?
Sitter her og leser det dere skriver om å drikke øl fra hatter..
Og da skjønner jeg ikke helt hvordan det kan skje dersom man har en veldig tynn hatt, eller en stråhatt...?
Dessuten må det da være unødvendig å ødelegge helt nye hatter med øl.
Eller har jeg misforstått helt?
"Nobody tells us how to be men. We just are."
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Du har misforstått alt. Man har selvfølgelig på forhånd sjekket grundig og gjort mang en vitenskapelig undersøkelse for å forsikre seg om at ølen ikke forsvinner ut av hatten annet enn der den skal. Man skal tross alt ikke kaste bort mer øl enn nødvendig. Om hattene er nye eller ei, spiller ingen rolle, en hatt som lukter øl er da virkelig bedre enn noen form for parfyme (vis du bruker det, men er du gutt så tja...) eller deo!
Manbearpig
Hvis drømmen er å skremme alle jenter unna så
Synes enkelte manneparfymer lukter kjempegodt, og det gjør virkelig ikke noe for oss jenter om guttene ikke lukter øl og gammel Cognac. Er mye svette guttekropper ute på byen en lørdagskveld. Det er ikke sexy
Synes enkelte manneparfymer lukter kjempegodt, og det gjør virkelig ikke noe for oss jenter om guttene ikke lukter øl og gammel Cognac. Er mye svette guttekropper ute på byen en lørdagskveld. Det er ikke sexy