Tre pils, og du blir Fredrik Skavlan, helt uten å måtte bli sammenligna med noenTerje wrote: (de får meg til å se ut som Fredrik Skavlan eller noe sånt)

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Tre pils, og du blir Fredrik Skavlan, helt uten å måtte bli sammenligna med noenTerje wrote: (de får meg til å se ut som Fredrik Skavlan eller noe sånt)
En mer relevant og sannsynlig vri av dilemmaet: kolera eller Dukoral, dvs koleravaksine? (aldri igjen.) )Faile wrote:Ville tro at å velge mellom den ene eller den andre er som å velge mellom pest eller kolera. (Selvom denne siden sier at kolera langt på vei er å foretrekke: http://www.krematoriet.net/artikkel.php?artnr=94, eg har ikkje peiling)
Bipolar er en diagnose man får når man har uvanlig store svingninger i humøret. Man har perioder hvor man er hemninsløs. Shopper, fester, drikker, elsker etc. I denne perioden er det ofte svært lite søvn. Deretter har man perioder hvor man er innesluttet, deprimert, sover masse.Faile wrote:Veit diagnosa som hang høyest i den gjengen var å være bipolar. Noe jeg synes er kjempekjip for å være ærlig. Har et par venninner som har den diagnosa helt uten å ønske seg den selv. Blir så teit når svært mange av mine venner ikke ser så alvorlig på en slik diagnose fordi "alle" allerede har ljugi på seg det.
Uten at jeg veit helt hvorfor så har flere venninner blitt behandla for det med Lamictal, som jeg i utgangspunktet trodde var epilepsimedisin. Veit du hvorfor Ceres?