Den store klagetråden!
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Joda. Eller mer forvirra, alt etter hvordan man vinkler det. Og joda, Loki, kunnskap er vel og bra det, men noen ganger skulle jeg ønske jeg var en gullfisk.Aginor wrote:Og har du blitt noe klokere?
Also, jeg er verdens verste venninne, og hater meg selv fordi jeg er dum og ei venninne lider mer enn nødvendig på grunn av det.
Alsø alsø, rare fremmede folk har begynt å snakke til meg på offentlig plass igjen. Oftere enn før, til og med.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Kom aldri opp i muntlig eksamen etter ungdomskolen jeg. Ikke mye å klage på egentlig 
Skal jeg først finne på noe å klage på så får det være at jeg i forrige uke ikke hadde et eneste skift avspasering, og da var det sydentilstander her på sørlandet. Har nå avspasering resten av uka, og 1 minutt etter jeg gikk av i dag begynte det å regne.
Skal jeg først finne på noe å klage på så får det være at jeg i forrige uke ikke hadde et eneste skift avspasering, og da var det sydentilstander her på sørlandet. Har nå avspasering resten av uka, og 1 minutt etter jeg gikk av i dag begynte det å regne.
"Why do we fall, sir?"
"So that we might better learn to pick ourselves up."
For å komme med en smule konstruktiv klaging, kan jeg vel bemerke at forumet har en del flotte tråder og diskusjoner som ikke lenger er aktive. Hadde vært flott med litt mer aktivitet på selve WoT-delen av forumet...
Selvfølgelig har jeg forståelse for at mye er blitt avklart, at man ikke kommer videre i diskusjonen, eller rett og slett at alt er blitt sagt.
Men det må sies at forumet ikke akkurat er like interessant og aktivt som før. Og det kan til og med jeg si, jeg som bare har vært her på forumet i overkanten av et halvt år. Selv skulle jeg ønske det var mye mer aktivitet på teori-delen og generelt-delen. Som sagt, mye interessant stoff, og mange fine diskusjoner og teorier har ligget urørt for lenge. Spennende lesing om man bare gidder å se langt nok bak i forumet
Dette var litt kritikk, men så er heldigvis det også ganske sjelden kost her på det vanligvis så koselige forumet dedikert WoT.
Men det må sies at forumet ikke akkurat er like interessant og aktivt som før. Og det kan til og med jeg si, jeg som bare har vært her på forumet i overkanten av et halvt år. Selv skulle jeg ønske det var mye mer aktivitet på teori-delen og generelt-delen. Som sagt, mye interessant stoff, og mange fine diskusjoner og teorier har ligget urørt for lenge. Spennende lesing om man bare gidder å se langt nok bak i forumet
Dette var litt kritikk, men så er heldigvis det også ganske sjelden kost her på det vanligvis så koselige forumet dedikert WoT.
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Synes det har vært litt stille i det siste ja. Er mange tråder jeg ikke tør å lese da jeg ikke har lest hele serien enda. Fanatisk redd for spoilere. Fikk ihvertfall "Winter's Heart" i dag. Så da må jeg bare raska på med lesingen av "A Game of Thrones", så jeg kan sette i gang med WoT igjen.
"Why do we fall, sir?"
Stille i det siste? Oioi, du skulle vært her tidligere! DA var det stille da! Kanskje i underkant av ett inlegg per måned om jeg skal dra det så langt. Synes aktiviteten er riktig bra nå jeg! =) Tror kanskje flere kan si seg enige i det. Men så kan det også være at jeg syns det var lite da fordi jeg selv var innpå veldig sjeldent og ikke fikk med meg så mye...nettopp pga liten aktivitet i førstninga, så da gadd jeg ikke å sjekke så ofta kan man si.
Men som Tam sier, noen tråder er vel fine å kunne 'åpne' igjen. Kan ikke si jeg har vært her så lenge i forumet, men er vel like før 3 år. 6 dager til faktisk. Yay!
Men som Tam sier, noen tråder er vel fine å kunne 'åpne' igjen. Kan ikke si jeg har vært her så lenge i forumet, men er vel like før 3 år. 6 dager til faktisk. Yay!
-
Mierin Eronaile
- Sitter

Får ikke sove jeg. Tatt innsovningstablett, men funket ikke optimalt. Så nå sitter jeg her og surfer forum og drikker en øl. Satser på den oppfører seg som en katalysator for tabletten og dysser meg i søvn. Formiddagsskift skulle vært avskaffet forresten.
"Why do we fall, sir?"
Nudge nudge, say no more. Know what I mean?Mierin Eronaile wrote:Lieungh wrote: Alsø alsø(...)dette liker jeg veldig godt! Hoho!
Jeg har tydeligvis en fobi mot jobbsøking.
Det er masse bra som skjer framover, men jeg har ikke penger til å være med på det.
Bonsaitreet mitt døde.
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
-
Asphyxiate
- Den Fortapte

Nå skal jeg klage over at nettverket heime er dødt slik at jeg omtrent kun får vært på nett når jeg er på jobb. Som har sperra facebook. Også er det så fantastiskt vær ute.
Men igjen. Jeg har en jobb. Så jeg skal vel ikke klage. Selvom jeg er ganske så lei etter å ha vært her siden klokka 8...
Allikevel. <3 FMC <3 fine jobben min ^^
Men igjen. Jeg har en jobb. Så jeg skal vel ikke klage. Selvom jeg er ganske så lei etter å ha vært her siden klokka 8...
Allikevel. <3 FMC <3 fine jobben min ^^
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.