Skrytetråd

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Faile wrote:
Akira wrote:Nå skal jeg skryte skikkelig. På treningsøkta mi i dag satte jeg ny pers i øvelsen markløft. På 1 RM (Rep Max) løfta jeg 180kg og knuste dermed min forrige pers med hele ti kg. Så nå er det forhåpentligvis ikke lenge før 200kg står for tur. Jeg er rett og slett i ekstase i dag.
Lieungh wrote:Hey, da kan du løfte meg x2 :P Grattis.

Jeg har fri og koser meg med å møte venner. Fin sommer :)
Hoho. 90 kg tunge Lieungh... Gått til innkjøp av verdens tungeste blyvest eller noe siden sist jeg så deg? :P
Hehe, det var voldsomt. :P
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
elric
Hengiven
Hengiven

Post by elric »

Jeg skal på landsleir til lista med speideren.
"Every man dies. Not every man really lives.
- William Wallace"
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Faile wrote:
Akira wrote:Nå skal jeg skryte skikkelig. På treningsøkta mi i dag satte jeg ny pers i øvelsen markløft. På 1 RM (Rep Max) løfta jeg 180kg og knuste dermed min forrige pers med hele ti kg. Så nå er det forhåpentligvis ikke lenge før 200kg står for tur. Jeg er rett og slett i ekstase i dag.
Lieungh wrote:Hey, da kan du løfte meg x2 :P Grattis.

Jeg har fri og koser meg med å møte venner. Fin sommer :)
Hoho. 90 kg tunge Lieungh... Gått til innkjøp av verdens tungeste blyvest eller noe siden sist jeg så deg? :P
:oops: Oi, ja. Merker det er en stund siden jeg har regnet ut noe som helst. Ganger tre, mente jeg kanskje. :P

Siden vi er i skrytetråden kan jeg vel kanskje nevne at jeg har gått ned i vekt, da :P Og fått tilbake mer penger på skatten enn jeg hadde regna med, så da blir det mer konserter og turer, pluss litt sparing, alt uten å jobbe :D
Jeg forstår ikke. Jeg er en katt.
Akira
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Akira »

Lieungh wrote: Siden vi er i skrytetråden kan jeg vel kanskje nevne at jeg har gått ned i vekt, da :P
Jeg og, har i løpet av de siste 4 månedene systematisk deffa bort rundt 6 kg fett fra kroppen, noe som har resultert i en fettprosent på ca. 9. Dette har ført til en meget positiv forandring av fysikken og styrken min. Ikke helt fornøyd helt enda, skal ytterligere ned et par prosent før jeg legger meg på vedlikehold. Men det kommer seg, så dette er absolutt noe å skryte av. 8)
"Destiny is not a matter of chance, it is a matter of choice. I choose my own destiny."
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Jeg har også gått ned i vekt! :D Og går fremdeles ned. Var litt redd for at det skulle ha noe å si at jeg flytta hjem igjen hvor tilgangen på mye, god og gratis mat var nærmest ubegrensa. Og ikke minst at jeg har en jobb hvor jeg sitter på rumpa store deler av dagen. Men ser ut til at turene til og fra jobben, samt å gå ørten ganger til og fra printeren gjør susen, samt gode vaner med maten... :P

Så fortsetter det slik så har jeg snart en fettprosent som er lavere enn Akiras 8)
(skjer nok ikke før jeg er ferdigkremert og ligger i urne ^^)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Eerath
Hengiven
Hengiven

Post by Eerath »

Har bestilt nytt havfiskeutstyr til den nette sum av 5000 kroner, og gleder meg som en unge til å bruke et par uker av ferien ute på havet i Florø.
"Why do we fall, sir?"

"So that we might better learn to pick ourselves up."
TamalThor
Asha’man
Asha’man

Post by TamalThor »

Eerath wrote:Har bestilt nytt havfiskeutstyr til den nette sum av 5000 kroner, og gleder meg som en unge til å bruke et par uker av ferien ute på havet i Florø.
Der er det fint... :)
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

Tja. Dette er vel ikke skyt, men men :P

jeg har hatt en flott helg i Trondheim! :D Først hadde jeg verdens beste utsikt hele lørdagen og søndagen(var tidtaker under NM i svømming :wink: ), også var det en fantastisk artig fest på søndagskvelden som endte med at jeg bada i fjorden ved Ranheim i soloppgang. Jækla idylliskt!
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Mierin Eronaile
Sitter
Sitter

Post by Mierin Eronaile »

I dag har tegnet og malt masse! Fornøyd. Er inne i en litt kreativ periode, og har faktisk klart å gjøre ferdig et tegnemaleriting! :D Skryteskryte!
lolzi
Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Jeg var på Oslo Live i går! Venninna mi kasta BH'en sin opp på scenen til Danko Jones, og det var jo kult selv om hun bomma på ham. (Konserten var ellers ganske døv, men det får så være.) Men så, da mine venner forlot meg fordi de var gira på andre ting, ble jeg igjen og så In Flames! Jeg er egentlig ikke så begeistra for dem, men havna foran en fyr som dytta veldig, sånn at jeg etter fem minutter havna midt i brennpunktet rett foran scenen. Nakken verker, jeg har blåmerker overalt, og minner fra en bra konsert og treningsøkt. Ble etterhvert stående og hoppe og headbange med noen søte, små (egentlig ganske høye) gutter som ikke var alt for fulle og som skjerma meg litt fra den verste moshinga. Yay meg som er kul og drar på konsert alene og har det gøy :D
TamalThor
Asha’man
Asha’man

Post by TamalThor »

Har kommet hjem fra tre herlige dager på skauen! :D Med unntak av litt regn og torden en natt, var det helt flott vær 8) Nå er det av gårde inn til Tønsberg, der Norges 11. største kjøpesenter (bra utvalg av bøker og spill^^) og P4 (på brygga) venter :)
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Eerath
Hengiven
Hengiven

Post by Eerath »

Lieungh wrote:Jeg var på Oslo Live i går! Venninna mi kasta BH'en sin opp på scenen til Danko Jones, og det var jo kult selv om hun bomma på ham. (Konserten var ellers ganske døv, men det får så være.) Men så, da mine venner forlot meg fordi de var gira på andre ting, ble jeg igjen og så In Flames! Jeg er egentlig ikke så begeistra for dem, men havna foran en fyr som dytta veldig, sånn at jeg etter fem minutter havna midt i brennpunktet rett foran scenen. Nakken verker, jeg har blåmerker overalt, og minner fra en bra konsert og treningsøkt. Ble etterhvert stående og hoppe og headbange med noen søte, små (egentlig ganske høye) gutter som ikke var alt for fulle og som skjerma meg litt fra den verste moshinga. Yay meg som er kul og drar på konsert alene og har det gøy :D
Nam nam .. In Flames. Me likes.
"Why do we fall, sir?"

Lieungh
Sitter
Sitter

Post by Lieungh »

Eerath wrote:[Nam nam .. In Flames. Me likes.
Jasså. Da blir du kanskje glad for at de meddelte at de har tenkt til å spille inn nytt album når de er ferdige med å turnere for denne gang?

In Flames sux :P Men det var gøy å se dem ^^ (okei da, ikke sux, men de er ikke såå spennende)
Eerath
Hengiven
Hengiven

Post by Eerath »

Lieungh wrote:
Eerath wrote:[Nam nam .. In Flames. Me likes.
Jasså. Da blir du kanskje glad for at de meddelte at de har tenkt til å spille inn nytt album når de er ferdige med å turnere for denne gang?

In Flames sux :P Men det var gøy å se dem ^^ (okei da, ikke sux, men de er ikke såå spennende)
Kult. Det ser jeg frem til. :)
"Why do we fall, sir?"

Shallis
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Shallis »

Jeg vil bare dele med dere at Scootern min, som ble stjålet for 2 uker siden, nå er funnet igjen, i stort sett god behold, og jeg er så superdupermegahappy <3 :D
"Det er en usynlig homse på ryggen til Terje!"
Post Reply