blei selv veldig positivt overraska da broren min kjøpte det igår. de hadde kaptein sabeltann der!!!! hehe.. blei en del synging igår... heheh
Singstar
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Singstar
bare lurte på folks følelser om dette spillet alle elsker eller hater.
blei selv veldig positivt overraska da broren min kjøpte det igår. de hadde kaptein sabeltann der!!!! hehe.. blei en del synging igår... heheh
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Taraisilwèn
- Hengiven

får bedre selvtillit av singstar jeg... jeg synger normalt så mørkt at jeg ikke fikk lov å synge med jentene i musikktimene på ungdomskolen, men måtte synge med guttene isteden for.. men på singstar betyr det egentlig ikke noe om hvor pent du synger, så lenge du treffer på melodien..
*synge falskt og skjærende*
*synge falskt og skjærende*
-
Taraisilwèn
- Hengiven

-
Damien Frost
- Sitter

Prøv å nynne til tonen, kan treffe bra da!Taraisilwèn wrote:Jess, men å treffe melodien kan være en utfordring i seg selv
Har hatt mine opplevelser med dette spillet jeg også, mest på fest det da! Hva finne man ikke på etter noen(les: mange) øl!
Edit: Fiksa på alle skrivefeila...
Last edited by Damien Frost on Wed Oct 26, 2005 14:13, edited 1 time in total.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
hehe.. jepp!
har hørt flere av de übermaskuline gutten på rugbyen, med homofob til tusner, begynne å synge på boyband sanger... og dagen etter nekta de for å i det hele tatt å ha hørt sangen
(men det hjalp ikke, for det hadde lure ida tatt opp på film
)
har hørt flere av de übermaskuline gutten på rugbyen, med homofob til tusner, begynne å synge på boyband sanger... og dagen etter nekta de for å i det hele tatt å ha hørt sangen
(men det hjalp ikke, for det hadde lure ida tatt opp på film
-
Damien Frost
- Sitter

Hehe.. Har hørt om slike jeg også! Men som oftes er det alltid noen som husker det, så de slipper ikke unna så lett!Faile wrote:hehe.. jepp!
har hørt flere av de übermaskuline gutten på rugbyen, med homofob til tusner, begynne å synge på boyband sanger... og dagen etter nekta de for å i det hele tatt å ha hørt sangen![]()
(men det hjalp ikke, for det hadde lure ida tatt opp på film)
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-
Daughter of the Nine Moon
- Mørkefrende