Vipera wrote:Men nå som hun skal bli en wise woman er det håp om at det kanskje blir litt fart rundt historien hennes. Kanskje hun endelig kan hook up med Rand også
Var det ikke slik at det var det hun prøvde på? Hun ville jo ikke gifte seg med Rand før hun ble en av aielenes vise...
Jo, derfor det er store sjanse for at de endelig blir sammen
Bah. Skjer ikke, skjer ikke, skjer ikke. Da klorer jeg ut øynene mine.
Men desverre må jeg nok innse at dere trolig har rett. Hu skal jo tross alt få en drøss med unger, og det ville vært litt pussig hvis Min sine syn skulle gjelde ting som skjer ETTER at serien er ferdig. Så om de ikke gifter seg i neste bok, så får a seg hvertfall en heftig omgang...
Ang. det BS skreiv på bloggen(takk inca!), så synes jeg det høres ganske bra ut. Ville blitt kjedelig med en bok med lite fokus på Rand og Egwene.
I hope that you enjoy it. There are some scenes in it we've been waiting to read for a long, long time. Scenes that made my heart break to write, and others that bring a smile to my face every time I look through them again.
Uhm. Jeg gruer meg en smule til de hjertesmerte scenene. Og er ikke helt sikker på om jeg og BS har samme mening om hva som er lenge etterlengtede scener... Noen som har noen forslag til hvilke triste/toppers scener vi har ventet lenge på?
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Faile wrote:Uhm. Jeg gruer meg en smule til de hjertesmerte scenene. Og er ikke helt sikker på om jeg og BS har samme mening om hva som er lenge etterlengtede scener... Noen som har noen forslag til hvilke triste/toppers scener vi har ventet lenge på?
Alivia hjelper Rand å dø kanskje. Fleste regner vel med at det skjer under Tarmon Gai'don, men er vel ingenting som sier at det faktisk må det. Hadde vært awesome avsluttning på boka om han døde
Regner med at han dør på en eller annen måte, ja. Men på den annen side så er det jo dette synet med de tre kvinnene i båten med Rand, da... (Inca, du får korrigere... Er årevis siden jeg var oppdatert på dette nå). Kanskje kommer han derfor tilbake på et vis, f. eks. uten kreftene sine eller noe, og får masse barn etter at serien ender. Dog det ville kanskje være bedre om han bare døde. Til tross for hjertesmerte.
Regner med at Lan har en rolle i denne boka. Videre at et av hovedplottene er å redde Moi. Noen sener fra tWT vil finnes. Dessuten er det på tide å fikse Sanchuan...
Har vært innom Outland, og de sa at de skulle ha boka inne på utslippsdate, men de har helt sikkert bare pocket, i god gammeldags Outlandstil, så jeg lurer på om jeg skal prøve å finne den i hard cover, for vet de hadde den på Ark omtrent samme dagen.
Shallis wrote:Jeg gleder meg bare helt sykt til ToM kommer
Har vært innom Outland, og de sa at de skulle ha boka inne på utslippsdate, men de har helt sikkert bare pocket, i god gammeldags Outlandstil, så jeg lurer på om jeg skal prøve å finne den i hard cover, for vet de hadde den på Ark omtrent samme dagen.
Er det mange som har forhåndsbestilt eller ?
Den kommer vel kun i hardcover på lanseringen. Pocketen kommer nok ikke før til neste år.
Shallis wrote:Jeg gleder meg bare helt sykt til ToM kommer
Er det mange som har forhåndsbestilt eller ?
Den kommer vel kun i hardcover på lanseringen. Pocketen kommer nok ikke før til neste år.
Ehrm, en aldri så liten spoiler-warning er kanskje på sin plass. Denne gjelder bare dersom du ikke har sett coveret til den amerikanske versjonen av ToM, ettersom traileren avslører en viktig plottråd. Men jeg regner ikke med at noen, uansett spoiler-legning, kommer til å føle seg snytt etter å ha sett denne filmsnutten.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Ehrm, en aldri så liten spoiler-warning er kanskje på sin plass. Denne gjelder bare dersom du ikke har sett coveret til den amerikanske versjonen av ToM, ettersom traileren avslører en viktig plottråd. Men jeg regner ikke med at noen, uansett spoiler-legning, kommer til å føle seg snytt etter å ha sett denne filmsnutten.
Det er jo en spoiler siden det gjør de klart at den plottråden kommer til å havne i ToM.
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Blir ikke det han gamle som Mat møtte i Ebou Dar? Noal eller noe. Husker ikke helt hva han het. Han spurte i hvert fall om han kunne være med hvis jeg ikke husker veldig feil.