For oss som venter på Towers of Midnight
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Lothair Mantelar
- Kaptein-General

- Location: Østenfor Nord og Vestenfor Sør, og om natten gjemmer jeg meg bak din dør.
Det er vel derfor de kaller det en spoiler?Ceres wrote:Hallo! Hvem visste ikke det da?
Hvem blir forresten sistemann i reisefølget? Er lenge siden jeg leste disse bøkene nå...
But neither the conductress nor the passengers were amazed by the most important thing of all, namely, that a cat was not merely getting on a streetcar, which wasn't so bad, but that he intended to pay his fare! - Mikhail Bulgakov
Mange trur at Noal Charin eigentleg er Jain «Farstrider» Charin ja.Shallis wrote:Det er vel den sterkeste teorien, også er det vel noe rykter om at Noal er Jain Farestrider eller hva han heter, men nå kan det hende jeg tar heeeelt feilLieungh wrote:Skulle ikke Noal eller hva han nå het være med? Eller husker jeg helt feil nå?
Eller Jain Langsteg som han også kalles..?Torbjørn wrote:Mange trur at Noal Charin eigentleg er Jain «Farstrider» Charin ja.Shallis wrote:Det er vel den sterkeste teorien, også er det vel noe rykter om at Noal er Jain Farestrider eller hva han heter, men nå kan det hende jeg tar heeeelt feilLieungh wrote:Skulle ikke Noal eller hva han nå het være med? Eller husker jeg helt feil nå?
"Nobody tells us how to be men. We just are."
Lek pent, Shallis...
Jeg er ganske spent på å se hva de faktisk må gjennom for å redde henne. Hva de skal bruke musikkinstrument til f.eks. (Spiller hjernen mitt et puss nå, eller er det snakk om ild, jern og musikkinstrumenter som de ikke liker?)
Jeg er ganske spent på å se hva de faktisk må gjennom for å redde henne. Hva de skal bruke musikkinstrument til f.eks. (Spiller hjernen mitt et puss nå, eller er det snakk om ild, jern og musikkinstrumenter som de ikke liker?)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Det var ikke så veldig mye nytt i den videoen, nei, men fin var den i hvert fall. Hun som spilte Moiraine ser ut som, vel, Moiraine.
Det var noen et eller annet sted (jeg er flink til å være spesifikk!) som mente at det at Moiraine bruker Kraften i videoen betyr at hun fremdeles kan det. Jeg vet ikke om jeg liker det, egentlig, men hvis den teorien har noe for seg er det jo interessant.
Det var noen et eller annet sted (jeg er flink til å være spesifikk!) som mente at det at Moiraine bruker Kraften i videoen betyr at hun fremdeles kan det. Jeg vet ikke om jeg liker det, egentlig, men hvis den teorien har noe for seg er det jo interessant.
Gi meg en link til kapittelet!!! Jeg vil lese!!!
Men er du sikker på at det er om ToM? Trodde nemlig det var fra den boka til Sanderson som ikke var WoT... Og det gidder jeg ikke å lese nå, det får eg ta en gang jeg har lite annet å gjøre. Trodde nemlig at prologen/kapitlene skulle komme i oktober...
Men er du sikker på at det er om ToM? Trodde nemlig det var fra den boka til Sanderson som ikke var WoT... Og det gidder jeg ikke å lese nå, det får eg ta en gang jeg har lite annet å gjøre. Trodde nemlig at prologen/kapitlene skulle komme i oktober...
Urban tilværelse