Spørsmål angående KoD
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Fantasy Freak
- Hengiven

Spørsmål angående KoD
Tenkte jeg skulle spør dere som har lest KoD om dere ser noen slutt på det hele eller komme alt det i neste bok. Det er jo fremdeles ikke helt sikkert at 12. bok blir den siste
Etter KoD tror jeg RJ kan klare det. Men det blir tøft. Stor bok. Det er som noen sier... det er enkelte personer som må gjennom ganske mange plot... Mat og Egwene for eksempel. Og Rand. Men jeg tror han kan klare det.
Hørte rykter om at navnet kunne bli Memory of Light. Syntes det hørtes fint ut, men det var visst bare en arbeidstittel... Gleder meg masse!
Hørte rykter om at navnet kunne bli Memory of Light. Syntes det hørtes fint ut, men det var visst bare en arbeidstittel... Gleder meg masse!
-
Fantasy Freak
- Hengiven

-
Fantasy Freak
- Hengiven

jeg har lest serien tre ganger(mer eller mindre) siden jeg starta å lese for tre år siden. forsøker å lese den en gang hvert år... og jeg kommer ikke til å slutte å lese før jeg er så gammel og syk at jeg ikke kan bla om boksidene.... (og da begynner jeg på lydbøkene
)
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Håper han ikke klarer det på bare ei bok til - den kan i så fall fort bli prega av at han har lyst til å bli ferdig med serien og begynne ppå noe nytt. Men hvis han må bruke to bøker, kan det også hande han går lei - mannen har jo tross alt drevet på med denne seria de siste 17-19 åra - noe som er like lenge som de fleste av oss har levd...
Men Gud, det vil bli et vemodig øyeblikk når siste side i siste bok er lest. Kjenner jeg lettrørte meg, vil nok tårene renne i stride strømmer da, ja...
Men Gud, det vil bli et vemodig øyeblikk når siste side i siste bok er lest. Kjenner jeg lettrørte meg, vil nok tårene renne i stride strømmer da, ja...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.