Vis fram WoT i bokhylla di!

Diskuter nyheter, rykter og annet som er WoT relatert

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Vis fram WoT i bokhylla di!

Post by Eivind »

Tenkte det kunne være spennende å se bokhyllene til folk. Jeg har nettopp ryddet litt, slik at jeg fikk plass til bøkene mine. Du ser kanskje at jeg har stablet dem oppå hverandre i to etasjer :p

Image

Klikk på bilde for større utgave. Jeg anbefaler folk å laste opp på www.imageshack.us og velge "Thumbnail for forums (1)".

Edit: Oi, her mangler det noen bøker :? Og da mener jeg ikke KoD som ligger på nattbordet ;) Får ta å lete litt da :roll:
Last edited by Eivind on Fri May 12, 2006 16:26, edited 2 times in total.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Som meg har du orbit sin utgave.
Tor fantasy er jo mye finere, og bedre bøker da.
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Nei, de tegningene som er på Tor sine bøker er dårlige. Eneste jeg ikke liker er den sølvfargen som glinser i regnbuens farger på bok ti. På det nye opplaget har de heldigvis bytta ut med ordentlig bronse.
Faile
Krønikenes Bevarer
Krønikenes Bevarer

Post by Faile »

det er litt irriterende, jeg har bøker fra begge seriene... kjøpte dem liksom bare sånn etterhvert som jeg så dem i butikken. får vel kjøpe alle i en serie snart...

men, veeeeeldig fin bokhylle du har :P :wink: *klappe på hodet*
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Damien Frost
Sitter
Sitter

Post by Damien Frost »

Synes Orbit sine er kulest jeg. De er litt mer elegante og moderne. Tor sine er jo greie å se på da, ser jo litt av handlinga, men ellers er det jo litt vel mye farger og slik. Blir rett å slett litt rotete og stygt!
(Jeg har da Orbit sin versjon, btw...)
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Nok av Orbit vs. Tor, nå vil jeg se noen andre bokhyller her :d
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Image
Her er det berre kaos, som de ser...

tEotW på engelsk i paperback (Orbit), i tillegg til den norske utgåva frå Tiden, som har gått fullstendig opp i liminga (det er den som ligg oppå dei andre). tGH i norsk utgåve paperback, same for tDR, men då i to deler. tSR, tFoH og LoC på norsk, innbunden, kvar delt i tre deler. aCoS, PoD og WH på engelsk i paperback (Tor). CoT, KoD og NS, innbunden på engelsk (Oribit). Har i tillegg BWB, men den ligg i ei anna hylle, då den ikkje har plass i denne...

Kjem kanskje ein gong til å kjøpe alle i paperback frå Orbit, slik som tEotW. Men eg kjem nok til å ha ei mangfaldig WoT-hylle ei stund til...
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Dette bildet er *litt* gammelt; det var faktisk det første jeg tok med digitalkameraet mitt, for 2-3 år siden. I tillegg er noen av WoT-bøkene skjult bak et Far Side-julekort, samtidig som at KoD ikke kom ut.

Har ikke hele WoT her i Trondheim atm, men skal se om jeg gidder å ta med meg EotW, TGH og TDR hjem til jul, og ta et nytt bilde da.

I mellomtida:

Image

http://img52.imageshack.us/img52/3080/bokhylla6zc.jpg
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Fine bokhyller dere har, men dere har begge gjort feil. Bokryggen skal stå på kanten av bokhylla, ikke presses inn!

Nå får dere andre se å finne fram kameraet/mobilen og poste litt bokhyller dere og :)
Simen
Ta’veren
Ta’veren

Post by Simen »

Det er mest praktisk å kunne ha ting foran bøkene der da. Hehe, kanskje derfor det kan bli litt lite plass hos dere. :P
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Har masse bøker i hylla mi, men WoT er ikke der... De første bare lånte jeg på biblioteket, og så har jeg ei og annen - alle i ulike utgaver og fasonger. Venter til alle har kommet ut og samler de da. :cry:
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Ingen bokhylle er for dårlig for oss ceres. Min er jo egentlig ikke en ordentlig bokhylle engang :p
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Vel... gidder ikke likevel... for mye styr med å laste over bildet...

Jeg er litt for lat, skjønner du Admin-Eivind.
Eivind
Ta’veren
Ta’veren

Post by Eivind »

Åja, det er egentlig jeg og. Derfor tok jeg bilde med mobilen istedenfor kameraet. Da kunne jeg ha mobilen i lomma mens jeg overførte med bluetooth ;)
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Aha... smart du... Vel... jeg gadd aldri legge inn bluetooth, og koble mobil opp mot nettet, har nemlig så utrolig dårlig kamera på mobilen, og digitalkameraet bruker jeg jo til alt jeg ønsker å ha bilde av likevel... så...

Konklusjonen er altså den samme...
Post Reply