Navna på folket....

Still dine spørsmål fra bøkene

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

I prologen på tEotW snakker LTT med Elan Morin, alias Svikeren, har noen litt mer bakgrunnstoff om han?? Tror ikke d står om han andre steder!!

Har begynt å lest på nytt, og jeg finner fillern meg mye jeg ikke har merket før eller frampek, som jeg ikke visste om altså!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Elan Morin Tedronai, fekk eit nytt namn, som tyda Betrayer of Hope (Håpets Svikar). Dette namnet var Ishamael...

EDIT:
Elan Morin var ein av dei største filosofane i AoL, men gjekk over til skuggen etter at Mierin Eronaile laga Boreholet, og gjorde at Shai'tan kunne påverke verda.

Han brukte og namnet Ba'alzamon i EotW, tGH og tDR. Og det er sannsynleg at han gjorde det same under trollokkrigane.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

OK, takk forsvarene, ja da er jo han sentral i resten av bøkene og da!! hehe, trodde d var en av de fortapte, så takk for at du oppklaret dette!!

D dukker sikkert opp nye ting ettervert som jeg re-leser historien!!
"There's always another battle. I suppose that will be the case until the whole world turns Tinkers"
- Davram Bashere
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

ashaman17 wrote:OK, takk forsvarene, ja da er jo han sentral i resten av bøkene og da!! hehe, trodde d var en av de fortapte, så takk for at du oppklaret dette!!

D dukker sikkert opp nye ting ettervert som jeg re-leser historien!!
Da trodde du riktig.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Ashaman
M’hael
M’hael

Post by Ashaman »

OK?? dette var noe som ble hintet til i bok ni allerede!! (tror jeg!!)
- Davram Bashere
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Kva du meiner vart hinta til? At Elan Morin var Ishamael? Vart ikkje det hinta til litt tidlegare? Meiner Ba'alzamon sa til Rand i ein draum (eller Tel'Aran'Rhiod...) at han sto ved LTT si side då han (Lews) oppdaga kvifor ettertida har kalla han Frendedreper (Kinslayer). Og det skjedde i so fall i løpet av dei tre fyrste bøkene... Eller er eg heilt på jordet no?

Eller var det noko anna på den sida terje linka til du meinte? For LoC-WH, stor spoiler:
Spoiler
Det at Moridin er Ishamael gjenfødt t.d.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Det er jo helt på tryne...
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Stefan
Ta’veren
Ta’veren

Post by Stefan »

Wolfbrother wrote:Det er jo helt på tryne...
Forklar...
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

Greit nok at du er oppteke med å smi renker saman med Ayreon, men du har vel tid til å forklare uttalelsen din...
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Jeg mener bare at det er feil....
Han kan ikke være Ishamael viss moridin er det...
Derfor mener jeg det.
for there you have been,
Ceres
Amyrlin
Amyrlin

Post by Ceres »

Elan M = Ishmael = Ba'alzamon = Moridin
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Ok, nå har du mistet meg...
Det ble for komplisert :?
for there you have been,
Torbjørn
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Torbjørn »

OK, skal gje deg heile livshistoria til Elan Morin Tedronai. Det vil verte nokon spoilerar her, for dei som bryr seg om det...

I AoL var Elan Morin Tedronai ein kjend filosof, og var ein av dei fyrste som gjekk over til skuggen etter at Boreholet vart laga. Han fekk då namnet Ishamael (= Betrayer of Hope), som er det namnet han er best kjend som. Då Lews Therin forsegla Boreholet, vart ikkje Ishamael fanga fullstendig. Han var fri dei fyrste 40 åra etter forseglinga (noko som er grunnen til at han kunne møte Lews Therin i prologen til tEotW). Etter dei 40 åra vart han fanga i 1000 år, før han på ny var fri i 40 år. (Dette var då Trollokkrigane byrja. Trollokane kjempa bak namnet Ba'alzamon, eit namn og brukt av Ishamael. Tilfeldig?) 1000 år etter dette igjen hadde han igjen 40 år med fridom. Desse brukte han til å gjere livet surt for det Kvite Tårnet, gjennom Artur Haukevinge. (Sjå min oppføring om Jalwin Moerad under WoT ABC-tråden i Generelt-forumet).

1000 etter dette igjen, vart han då fri, ei god stund før resten av dei Fortapte. Under namnet Ba'alzamon plaga han ein ta'veren eller tre i draumane deira. Han vart nesten drepen av Rand to gonger (slutten av tEotW og slutten av tGH), før Rand endeleg drap han i Steinen i Rift, på slutten av tDR. Ishamael døydde verkeleg her.

Men då den Mørkaste ikkje likte at han døydde, gav han Ishamael ein ny kropp, og vekka han til live som Moridin (The Lord of the Grave er ikkje berre eit kallenamn). Moridin er Ishamael/Ba'alzamon/Elan Morin Tedronai gjenfødt.
Last edited by Torbjørn on Thu Nov 03, 2005 18:57, edited 1 time in total.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Og i tillegg til alt det der, er han vel også Nae-blis.
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Post Reply