greit terje.. her skal du få snakket ut, fått ut følelsene dine! hvorfor mener du at sammael er en idiot? (+ andre sammael relaterte ting, om du ønsker å komme med det også)
Last edited by Faile on Thu Nov 03, 2005 21:46, edited 1 time in total.
Loke: Odin, kvifor blir eg alltid med-offer for din svinaktig dårleg karma?
Odin: Min teori? Fordi du sparker svære, øksebærende sumerere i skrittet.
Mesaana er i det Kvite Tårnet (når fekk me vite det forresten? Brude det vere ein spoiler), Graendal har gøymd seg i Arad Doman heile tida. Og eg kan vere einig med terje om at Sammael er ein tosk, men det var eigentleg ikkje nødvendig å starte ein ny tråd om det....
Spoiler for slutten av A Crown of Swords:
Spoiler
Faile: Med tanke på Wolfbrother og andre som ikkje har lest aCoS, burde du vere litt forsiktig med å snakke om Sammael i fortid. Det same gjeld forresten for terje, i tråden om mørkefrender. Kanskje ein detalj, men litt kjipt å få vite på førehand at Sammael vil døy i løpet av dei bøkene som har kome ut, sjølv om ein ikkje seier korleis...
Ja, men samtidig er det kjipt å få øydelagd noko ein leser på den måten. På den andre sida er det litt farleg for dei som ikkje har lest heile serien å delta aktivt på slike forum, og det veit dei. Ein kunne jo hatt noko slikt dei hadde på TarValon før. T.d. eit forum for bok 1-4, eit for 1-8, og eit for alle 11 bøkene. Men dette er eit so lite forum, at det er kanskje ikkje noko vits i...
Mener nå at de som anser seg selv for å være fan i hvertfall bør ha lest WH, ettersom den er oversatt til norsk. Finnes ikke noe god grunn til ikke å ha lest så langt.