Beklager eventuelle spoilere...
Yndlingskarakter?
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Damien Frost
- Sitter

Av en eller annen grunn gleder jeg meg skikkelig til den. Men etter hvilken bok ble en utgitt igjen? Noen som sa man bør lese dem i den rekkefølgen de kom ut.Ceres wrote:Vent til du får lest new spring...
Ellers har jeg ikke vært så veldig aktiv her inne, meste pga min spoilrofobi. Men til nå er vel min favoritt kanskje Egwene.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
Egwene har jeg også likt gjennom så og si hele serien. Spesielt etter hun forlot et sted og kom til et annet litt ute i serien... Hehe... det var rundt formulert du gitt!
NS ble vel utgitt etter CoT tror jeg. Enten det eller WH, men jeg synes ikke egentlig at den avslørte så mye... Dersom man har lest bok seks burde man etter min mening kunne lese NS.
Før også om man vil...
NS ble vel utgitt etter CoT tror jeg. Enten det eller WH, men jeg synes ikke egentlig at den avslørte så mye... Dersom man har lest bok seks burde man etter min mening kunne lese NS.
Før også om man vil...
-
Damien Frost
- Sitter

Synes den var god jeg! Avslører egentlig ingenting, men nok til at jeg begynner å glede meg!Ceres wrote:Egwene har jeg også likt gjennom så og si hele serien. Spesielt etter hun forlot et sted og kom til et annet litt ute i serien... Hehe... det var rundt formulert du gitt!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

Ja, alle diggger bare Lan
Jeg har gledet meg utrolig mye til New spring, men jeg har hørt at du burde lese nr6 først
Det var nå det tanta mi sa
Gleder meg indelig til å høre om Tams fortid da
Tro det skal bli en preqel eller noe slikt....
Jeg har gledet meg utrolig mye til New spring, men jeg har hørt at du burde lese nr6 først
Gleder meg indelig til å høre om Tams fortid da
Tro det skal bli en preqel eller noe slikt....
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Wolfbrother