Moridin wrote:Nok om det. Dette med navngitte personer fra et tenkt univers er et tema som har ødelagt altfor mange forums, dette vil jeg nødig skal skje her...
Tittler som trollok, asha'man, mørkefrende og aes sedai er bedre, rett og slett fordi de er mer tallrike.
Vi bruker ikke personer som ranger nei, heller "stillinger". Og som dere sier, dere trenger ikke oppføre dere som Fortapte selv om dere har fått den rangen, det symboliserer stillingen og makten dere har i gruppa.
Wolfbrother wrote:Hva er RP-ing?
Role Playing; som om du later som om du er mørkefrende.
Last edited by Simen on Sat Nov 05, 2005 21:23, edited 3 times in total.
Kneel and swear to the Ta'veren, or you will be knelt.
Dette har no spora litt av frå det eigentlege temaet...
Når det gjeld fortapte som rang, so er det ein ting å ha "Fortapt" som rang, men noko heilt anna å ha namnet på ein fortapt som rang (noko eg ikkje synes ein bør ha, og noko eg tviler på at det er...).
Dei fortapte var opprinneleg berre dei mektigaste/dyktigaste Kraftleiarane som stod på skuggen si side, det var ikkje noko fast antal dei kunne vere. (Det var jo og opprinneleg fleire enn dei tretten som vart sperra inne i av LTT) Og nae'blis er ikkje anna enn ein tittel, på same måte som amyrlin. So eg ser ikkje problemet med å ha dei to som rang, og dessutan veit me enno ikkje kva øverste rang for mørkefrender er.
Og eg kan ikkje sjå kva relevans namna til personane her har til rangen. Eg kunne hatt Jhoar Addam Nesossin som nick, men det hadde ikkje betydd at eg hadde vorte ein mørkefrende, når den mogelegheita kom...
EDIT: Simen gav vel eitt greitt svar.
Wolfbrother: RP-ing er Role Playing, om eg ikkje tek heilt feil.
Vel, kan vi ha "A Forsaken" som rang da :
Uten navn...
Vel, mordim jeg synes ikke at det går helt under det samme.
Når jeg kaller meg Wolfbrother refererer jeg til Perrin, og han er ikke darkfriend, men det er jeg.
Admins hva er egentlig den siste rangen da :
Skal holde meg mer på toppic fra nå...
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Wolfbrother wrote:Kunne vært en som var The dragon, mens den andre hvar do.
Ingen kjem til å verte verken den Mørkaste eller Skaparen. Men Den Gjenfødte Dragen er mogeleg. Me får sjå kva terje sin neste rang vert... (Som han kanskje får på 1000 poster, no er han på 948...)
¨