$multr1ng wrote:Kjem toer om ikkje så altfor lenge.ashaman17 wrote:The Punisher
, uten tvil!!
D er den filmen som jeg syns er best satt opp, og har best efekter!!
Ja er enig med ashie at den filmen er drit kul!! er en av de kuleste filmene jeg har sett!
The Punisher
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
The punisher:
http://www.imdb.com/title/tt0330793/
Her har du en liten link om filmen!.....
Eneste jeg har å si er at den MÅ sees!!!
http://www.imdb.com/title/tt0330793/
Her har du en liten link om filmen!.....
Eneste jeg har å si er at den MÅ sees!!!
Last edited by DucKfish on Sat Nov 05, 2005 22:43, edited 2 times in total.
The Punisher er ein relativt lågbudsjettsfilm om Marvel Comics -superhelten Punisher (dog er det ein litt misvisende beteknelse, han har ingen overnaturlege krefter eller hjelpemidler) med John Travolta i skurkerollen. Hugsar ikkje kva hovudpersonens skodespelar heiter. Den er ganske god. Finst ein langt eldre Punisher-film òg, som eg ikkje har sett, så kor god den er anar eg ikkje. Men den eg har sett skal i alle fall komme med ein oppfølgjer. I 2006, faktisk, om eg ikkje hugsar heilt feil.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Takk, admin! Det var det jeg lette etter!Ceres wrote:Er plottet noe det samme som i den der bullholland (haha... har ikke peiling på hvordan det skrives!) saints?
The Boondock Saints?
-admin
Ja, klikket på llinken over, og da sto det i plottbeskrivelsen at filmen handlet om en mann som tok på seg å være både dommer og bøddel over badguys.... Noe det samme som i Boondock Saints tenkte jeg da...
-
Damien Frost
- Sitter

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Elsker tegneseria - spesielt versjonen Garth Ennis og Steve Dillon samarbeida om. Vet ikke om jeg gidder å se filmen, siden slike saker pleier å være mildt sagt elendige, men hvis Loki sier at den er "ganske god", reduseres sjansen for at jeg aldri vil finne på å se den...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Min , skavise, femte favoritt blant superheltfilmatiseringar, etter henhaldsvis Batman Begins, X-men 2, Spider-man 2 og Spider-man. For folk som ikkje likar superheltar vil eg tru den knuser dei tre sistnemnde, Punisher er trass alt ingen superhelt. Punisher er egentleg ein gretten Batman utan alt dramaet, han. ;Dterje wrote:Elsker tegneseria - spesielt versjonen Garth Ennis og Steve Dillon samarbeida om. Vet ikke om jeg gidder å se filmen, siden slike saker pleier å være mildt sagt elendige, men hvis Loki sier at den er "ganske god", reduseres sjansen for at jeg aldri vil finne på å se den...
-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

De er sykt like, ja. Begge har mista familien sin (om enn forskjellige typer familie), begge kler seg i svart, begge er vigilanter, og begge har en hjelper som, eeh, hjelper (
) dem med alt det tekniske utstyret...
John Travolta som skurk, sier du? Som Jigsaw, eller noen andre?
John Travolta som skurk, sier du? Som Jigsaw, eller noen andre?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
Har ikkje lese nok rein Punisher til å vere heilt sikker på kven Jigsaw er (har i hovudsak kun lese han som bifigur/crossover i DareDevil, Spider-man og Batman, med unntak av dei få bladene som kom på norsk for eit år eller to sidan) men nei, eg trur ikkje det. Er ingen klassiske superhelt-innslag i filmen, hadde eg sett den utan å vite tittelen og utan å kjenne til hovudskalleskjorta ville eg trudd det var ein reinspikka actionfilm av heilt ordinært format. Travoltas karakter er ein mektig gangsterboss. Fyren som supplerar teknisk utstyr er ikkje med i filmen, mistenker at både han og Jigsaw, dersom det er seriens "hovudskurk", dukkar opp i toeren. (Forresten, kven meinar du supplerar utstyr til Batman? Han får då tak i det sjølv... meinar du Alfred?
THE TECHNO-BUTLER STRIKES AGAIN)
Skilnaden på dei to, forutan at Batman fyrst og fremst er detektiv (min einaste klage på Batman Begins, forresten, dei viste INGENTING av hans enorme detektivtalent) er forøvrig to ting:
- Batman drep ikkje folk
- Som ein følgje av dette får han ut undertrykt aggresjon gjennom å kle seg ut kvar natt. Dette slepp Punisher. Batman har dog kulere bil.
Skilnaden på dei to, forutan at Batman fyrst og fremst er detektiv (min einaste klage på Batman Begins, forresten, dei viste INGENTING av hans enorme detektivtalent) er forøvrig to ting:
- Batman drep ikkje folk
- Som ein følgje av dette får han ut undertrykt aggresjon gjennom å kle seg ut kvar natt. Dette slepp Punisher. Batman har dog kulere bil.