Registrerte meg som medlem i dag Så bra med en norsk WoT-side!
Jeg har lest Wheel of Time siden..... øh, '97, og er en "longtime lurker & sometime poster" på diverse WoT-nettsider. Gleder meg til å tusle rundt i forumet her fremover!
- Graendal
I would like to register my astonishment that an idiot like that ever became a professor.
Takk for velkomst! Så reklamebanneret på wotmania, faktisk for en god stund siden, og siden tenkt på å sjekke ut hva nå denne siden var for noe. Så i dag kom jeg meg endelig hit!
I would like to register my astonishment that an idiot like that ever became a professor.
Velkomen, ja, og sjølv om eg som kun postar på off-topic-boardene kanskje ikkje er rette personen til å sei at trur du vil trivast her... eg trur du vil trivast her.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Takk for hyggelige velkomster, alle sammen! Satser på å gjøre litt mer enn å lurke rundt i krokene denne gangen... Jeg har lest, rettere sagt slukt, alle bøkene, og opplever like store abstinenser hver gang jeg leser en bok om igjen. Gleder meg til å være her!
- Graendal