LotR var selvsagt bra! Eneren likte jeg spesielt godt - fikk virkelig fram den gode stemningen - fargene, musikken, humoren... I nr. to var det selvfølgelig noen utrolige høydepunkt - som da OB svingte seg opp på hesten for eksempel - og litt dialog og slikt som var utrolig bra. Men litt lang kamp på slutten. Treeren er flott.
Evig solskinn i et plettfritt sinn har jeg kommentert tidligere i en eller annen tråd - og jeg likte ikke denne særlig godt jeg. Desverre terje! Maks en firer. (Oversatt til 6 - 6,5). Synes det var rart å se Jim Carrey i denne rollen, og synes Kate Winslet gjorde en litt rar figur. Men ok, greit nok. Historien var det som gjorde at jeg hadde problem med filmen - synes ikke det ble presantert på en realsitisk nok måte. Burde ikke noe slikt som muligheter til å slette minner vært noe som var allmenn kjent? Det skurret litt hos meg... Også måten det ble gjort på.
Garden State har jeg ikke sett. Enda.
Down with love - var det den musical filmen? Husker jeg synes den bare var teit - hehe - men det er vel muligens fordi jeg elsker flotte rom.kom.filmer.