Nei, men LOTR filmene ble jo på en måte det, med extended versjonene. Det hadde vært morsomt om bøkene hadde fått en slik gjennomgang, men jeg vet ikke hvor mye det frister å måtte kjøpet alle bøkene på nytt. Bare tenk på hvor fullt det blir i bokhylla
Eivind wrote:Nei, men LOTR filmene ble jo på en måte det, med extended versjonene. Det hadde vært morsomt om bøkene hadde fått en slik gjennomgang, men jeg vet ikke hvor mye det frister å måtte kjøpet alle bøkene på nytt. Bare tenk på hvor fullt det blir i bokhylla
Aldri har vel lol (laughing out loud, for de som ikke er oppdaterte) passet bedre! Men, er vel bare de som har besøkt familien Samseth som skjønner hvorfor jeg ler
Eivind wrote:Nei, men LOTR filmene ble jo på en måte det, med extended versjonene. Det hadde vært morsomt om bøkene hadde fått en slik gjennomgang, men jeg vet ikke hvor mye det frister å måtte kjøpet alle bøkene på nytt. Bare tenk på hvor fullt det blir i bokhylla
Flytta på hybel i høst, og måtte la de fleste bøkene mine ligge hjemme... Stakkars meg... Likevel har jeg nå nesten ikke plass til pensumlitteratur. Har stabla toppen av skapet mitt fullt til og med!
Apropo bøker: Loppemarkeder er geniale ting. Massevis av gamle og nye bøker til sånn ca. tre kroner stykket. (Noe som selvsagt er utrolig farlig gitt at man har god tid!) Var på et lite et i helga en tur og plukka blant annet med meg en utgave av "Of Mice and Men." Har ikke fått lest den enda. Gleder meg til sommerferie!
Sorry for at jeg forlot tema for tråden for et øyeblikk. For å komme på sporet igjen: Er det noen som vet om KoD er i norske bokhandlere også den 11. okt? Eller bør vi bestille den over nettet?
de norske bokhandlene pleier å være sånn nogenlunde oppdaterte - hvertfall når det er så populære bøker som wot det er snakk om.. så jeg skulle tro de fikk den inn ganske fort. hvis du bestiller må du jo likevel vente en stund pga tiden det tar å sende og sånt..