Jeg synes Padan Fain er småsjarmerende, det ser ut til at han hører stemmer, noe som trekker paraleller til Rand og LTT...Samtalene deres er ganske så underholdene...
De lot meg ikke beholde min fine spoilerbefengte signatur...Bah!
Jeg skal få den tilbake!
En gang...helt sikkert...
ja...
Padan ja Han kan være riktig underholdene...
Min liste i farten:
1; Lan
2; Hurrin
3; Ingtar
4; Moiraine
5; Lanfear
6; Gaul
7; Siuan den gamle amyrlinen
8; Loial
9; Thom
10; Faile
Skal endre vist noen andre kommer løpende in i hodet mitt
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Kan ikke komme på en karakter jeg ikke liker...
Uno, ja... Han hadde jeg helt glemt av Det kommer glidende inn i hodet en person som banner mer enn Matt.. Det er bare Uno som gjør det.
Han er jo en stilig person... "A womans flaming rights is what she flaming says they are Husker ikke om det var helt slik... Men det er uansett svingende godt sakt
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Hmm... er litt enig.... Etter d med Lan har hun liksom mista litt av sin bestemte måte.. viss dere skjønner hva jeg snakker om... Før var d hun som var boss, men nå blir hun mer og mer "vanlig"..
Har likt Nynaeve veldig godt hittil! Var morsomt å lese om henne i begynnelsen da hun bare var Wisdom. Bossa alle rundt å slik! Hun liker det virkelig ikke hvis ting ikke går hennes vei! F.eks. nå da Egwene har startet å stå imot henne litt, mens Elayne er livredd for at begge skal sprekke!
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara