tEotW til ACoS prat...
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
- Den Fortapte
I følge Encyclopaedia WoT, var det i tSR, medan han var i Steinen i Rift. Den andre gongen var i tFoH:
Forresten: Skal eg gå ut frå at alle i denne tråden har lest til og med A Crown of Swords, og ikkje ta med spoiler-tagar på nokon ting?
Edit: Fyrste eg hugsa, og kanskje då han fekk bekrefta at LTT var der, var på slutten av LoC:Encyclopaedia WoT wrote:
- A voice in Rand's head cackles, "Now," as he releases a powerful weave against the Shadowspawn in the Stone of Tear. (TSR,Ch10)
- While Egwene chews out Rand, a voice in his head comments that Ilyena would never give him the rough side of her tongue because she was mad at herself. (TFoH,Ch2)
Spoiler
Dei hadde nokre interessante samtalar i kista på veg til Dumais Brønner....
-
- Den Fortapte
Du må bruke spoiler for en del ting slik som A Crown of Swords eeter som dette er en plass for de som ikke har lest alle bøkene. Noen av de som skriver på dette forumet er ikke ferdig med tSR, og jeg holder enda på med tFoH.
Så det ville vært bra om du brukte spoiler
Så det ville vært bra om du brukte spoiler

For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
for there you have been,
-
- Den Fortapte
"Rulle i latter" dette er et forum for de som er mellom disse to bøkene. Det er derfor det stå tEotW til aCoS....$multr1ng wrote:Hmmm..... Jeg mener nå egentlig at man ikke trenger å sette noen spoilere her.... de som ikke har lest lenger enn ACoS, bør holde seg vekk fra denne linken og heller lage seg en egen eller noe sånn.....

for there you have been,
for there you have been,
-
- Den Fortapte
Re: tEotW til ACoS prat...
Hvist det bare være fra dær du er så er det ingen som ville skrevet hær. De som er færdig vil sitte på teorier, mens resten ikke ville vært hær....$multr1ng wrote:Har irritert meg over at jeg nesten ikke kan se på noen av teoriene her (siden jeg ikke har lest alle bøkene enda!) så jeg tenkte jeg kunne lage en link der de som ikke har lest alle bøkene kan prate og filosofere litt...![]()
(Tenkte kanskje d kunne være flere som hadde d som meg
![]()
)
Går ut i fra at Adminene flyttet forumet pga at vi ikke skulle treffe noen spilere....
for there you have been,
for there you have been,