Det kan hende jeg missforsto, men ble det ikke foreslått å øke antall poster til 100 for å oppnå tittelen Aes Sedai? Da ville AS og AM være likestilte.
Dette var mitt forslag:
Wilder = Peasant
Novice = Soldier
Accepted = Dedicated
Aes Sedai = Asha'man
Mennene har ingenting som tilsvarer Sitter, så de får dermed et lengre mellomsteg
Amyrlin = M'hael
Mens Eivind foreslo dette:
Novice ved 10
Accepted 25
Aes Sedai 50
Sitter 100
Amyrlin
for mennene
Peasant
Soldier 25
Dedicated 50
Asha'man 100
M'hael
Kanske sitter kunne vært etter to hundre poster eller noe sånt. Trenger jo ikke være identisk, men vi bør ikke bli Aes Sedaier før menn blir Ashamaner. Forresten liker jeg tittelen "Wilder."
Dersom vi trenger flere titler kan vi vel alltids anlegge noen unisex titler? (over aes sedai/ashaman, eller amyrlin/mhael). Noen forslag til unisex titler:
Sitter (jada, mannfolka har ikke egentlig sittere enda, men de burde jo kanskje ha hatt det?)
Ceres wrote:Dersom vi trenger flere titler kan vi vel alltids anlegge noen unisex titler? (over aes sedai/ashaman, eller amyrlin/mhael). Noen forslag til unisex titler:
Sitter (jada, mannfolka har ikke egentlig sittere enda, men de burde jo kanskje ha hatt det?)
General
Hero
Empreror
Imortal
Og til slutt titelen: "Ofisiell fantasy freak"
Syntes det er mye mer spennende å holde seg til WoT-navn, og i hvertfall ha et visst system. Likte ideen om wise woman fra Loki, og skal gå an å finne bedre startrang for jenter enn Peasant. Hva med Maid?
0-5: Young maiden
6-10: Fair maiden
11-20: Old maiden
Men seriøst, om de vil ha unisexranger på toppen, kva om de lar alle falle til DO dersom dei postar nok? Det blir unisex.
Døme:
Maiden Peasant
Wilder Madman
Wise Woman Recruit (eller kva ein no kallar dei som melder seg frivillig til å sjå om dei kan lære å leie krafta)
Novice Soldier
Accepted Dedicated
Aes Sedai Asha'man
Sitter Senior Asha'man (eller no... Asha'man captain? Sånn som Logain på ein måte har blitt)
Amyrlin M'Hael
Black Ajah False Dragon
Dreadlord Dreadlord
Forsaken Forsaken
Nae'blis Nae'blis
Last edited by Loki on Wed Jun 08, 2005 11:39, edited 2 times in total.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!