Jepp det er snakk om tarvalon.net
Det var de samme betingelsene når jeg meldte meg inn.
70 Medlemmer
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Wolfbrother
- Den Fortapte

-
Terje
- Den Gjenfødte Dragen

Enhver aktiv forumposter vet at jenter/kvinner er limet som holder et online community sammen. Det kan godt være et godt forum, selv om det bare er gutter/menn der, men dersom man har ambisjoner om å ha noe mer enn bare et forum, er det å skaffe noen aktive, kvinnelige stamgjester av vital betydning.Ceres wrote:Vi er kanskje bare to som skriver helt regelmessig - men vi er jo aktive for nok! (hehe... jeg og faile kan vel kanskje sies å være for aktive til tider også!)Ayreon wrote:Spesielt få aktive jenter. Bare 2-3 som skriver regelmessig.
Vi nerder har jo en tendens til å fly litt i tottene på hverandre hvis vi stenges inne på små flater og det forventes at vi skal sosialisere oss...
Angående 18-årsgrensa, går jeg ut i fra at det ganske enkelt dreier seg om en liten forsikring mot saksøking. De fleste slike sider er jo basert i USA - rettssakenes og advokatenes land - og da er det vel like greit å først som sist sørge for at dersom en umyndig person leser noe han/hun ikke burde ha lest, foreldrene får ferten i dette, og går til sak, så kan de enkelt og greit vise til at forumet ikke er åpent for personer under 18 år.
Eller noe sånt...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
- Verg., Aen., 3.315.
-
Damien Frost
- Sitter

Mente det var noe om "hvorfor vil du bli medlem" å slik. Men kan hende det er forskjellige medlemskap på hovedsiden og forumet?incanus wrote:Begrunnelse? Det einaste du treng er vel å godta betingelsane, og fylle inn brukarnamn og passord. Var iallfall ikkje noko meir når eg meldte meg inn, i slutten av juli.
Forresten, det er TarValon.net me snakkar om sant?
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
-Egwene al'Vere to Nynaeve al'Meara
-
Damien Frost
- Sitter

Her er den på hovedsida: http://www.myrow.net/tarvalon/applicati ... erapp.html Må liksom søke om medlemskap, så jeg ble litt skremt. Kanskje det er for å være med å styre sida eller noe det da?
Men jeg ser nå at det er annerledes på formuet: http://www.tarvalonforums.net/forums/pr ... 20eec9998c
Men der står det jo at man må være over 13 for å kunne registrere seg, på forumet hvertfall, å da er det jo litt dumt at man ikke skal kunne skrive før man er 18.
Men jeg ser nå at det er annerledes på formuet: http://www.tarvalonforums.net/forums/pr ... 20eec9998c
Men der står det jo at man må være over 13 for å kunne registrere seg, på forumet hvertfall, å da er det jo litt dumt at man ikke skal kunne skrive før man er 18.
If you fell head first into a pigsty, you'd try to convince everybody you did it on purpose.
Nei, det står vel ikkje at ein må vere over 13 år for å registrere seg. Dei spør berre om ein er under eller over 13.
Slik eg forstår det, er forumet berre ein underdel av TarValon-samfunnet, og ein kan velge om ein fil registrere seg for berre forumet, eller for heile greia.
Les Section 3 under del 2 av TarValon si "grunnlov". For å poste i foruma treng ein berre vere Visitor, for å delta i andre deler av samfunnet i TarValon, må ein ha ein anna type medlemskap. Om eg har forstått rett er det ei form for "nesten-RPG". Det er ikkje eit ekte RPG, men har element som kan minne om det.
Slik eg forstår det, er forumet berre ein underdel av TarValon-samfunnet, og ein kan velge om ein fil registrere seg for berre forumet, eller for heile greia.
Les Section 3 under del 2 av TarValon si "grunnlov". For å poste i foruma treng ein berre vere Visitor, for å delta i andre deler av samfunnet i TarValon, må ein ha ein anna type medlemskap. Om eg har forstått rett er det ei form for "nesten-RPG". Det er ikkje eit ekte RPG, men har element som kan minne om det.