hehe, joda, men litt rart å gå fra old maiden til ung og "uskyldig" Novice?[/quote]Loki wrote:0-5: Young maiden
6-10: Fair maiden
11-20: Old maiden
Ranger
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
Nja, dei har då mange eldre noviser i Tårnet.Stefan wrote:hehe, joda, men litt rart å gå fra old maiden til ung og "uskyldig" Novice?Loki wrote:0-5: Young maiden
6-10: Fair maiden
11-20: Old maiden
Du anser Nae'blis som over The Chosen Bunch? Jaja, så kall dykk The Dragons Reborn, eller The Dark Threes, eller ta Nae'blis-tittelen sjølv og la oss bli Chosen Ones.Eivind wrote:Det er ikke aktuelt at noen av dere får ranger som tilsier at dere er bedre enn oss adminsLoki wrote:Men seriøst, om de vil ha unisexranger på toppen, kva om de lar alle falle til DO dersom dei postar nok? Det blir unisex.
Last edited by Loki on Wed Jun 08, 2005 12:04, edited 1 time in total.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
Men ein kan jo ikkje bli ta'veren... kanskje dei kan bruke det på moderatorer, om dei nokon gong byrjar hyre slike? (Ikkje at ein treng det så lenge ein har så mange aktive admins) Moderatorar er ta'veren og Admin er Chosen Ones? Passar vel fint? 
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Om du ikke blir taveren så er du ihvertfall ikke fullt utviklet taveren fra du er født. Det er helt klart noe som ihvertfall øker i styrke mot slutten av tenårene med mindre du tror at tvillingelvene har vært mer eller mindre upåvirket at 3 sterke taveren alle disse årene?Loki wrote:Men ein kan jo ikkje bli ta'veren... kanskje dei kan bruke det på moderatorer, om dei nokon gong byrjar hyre slike? (Ikkje at ein treng det så lenge ein har så mange aktive admins) Moderatorar er ta'veren og Admin er Chosen Ones? Passar vel fint?
På meg virker det klart at Taveren er noe du blir, men at det må ligge latent i deg før det kan skje. (så da er det vel kanskje et definisjons spørsmål)
Så vidt jeg har fått med meg etter hva Loial sa så kan du også miste "evnen". Det er ikke alle taverener som er taveren hele livet.
-
Stine
- Den Fortapte

- Location: Second star to the right, then straight on 'till morning!
ja, men at man skal kunne jobbe seg opp til det ved å poste masse blir litt rart. ta'veren blir man bare hvis the wheel tilfeldigvis bestemmer seg for at akkurat du skal bli det.
men at moderatorer kan være ta'veren er jeg mer med på. hvis vi later som om adminene er the wheel, liksom. så kan de plutselig bestemme seg for at 'oi! nå skal en eller annen bli ta'veren'...
jeh..
men at moderatorer kan være ta'veren er jeg mer med på. hvis vi later som om adminene er the wheel, liksom. så kan de plutselig bestemme seg for at 'oi! nå skal en eller annen bli ta'veren'...
jeh..
Det skulle ikkje tilfeldigvis vere deg, vel?terje wrote:Personen som til en hver tid har flest poster kan være Nae'blis...
Men eg òg var inne på den tanken.
"Ceres wrote:Var det ikke slik, terje, at du skulle være i internett-fri sone i sommer?
I så fall må jg si meg meget støttende til forslaget ditt om nae'blis tittel!