Beste Film?

For deg som har noe annet på hjertet

Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren

Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Ceres wrote:(Jeg overser mulige fornermelser i det siste utsagnet...)
Oi, beklagar, det var ikkje meininga at det skulle kunne tolkast slik! (Ser no at det er ei veldig mogeleg tolkning, dog, sorry!)
Klart miljø har en enorm betydning for hvordan man oppfatter verden rundt seg. Man tar beslutninger før man egentlig har tenkt igjennom hva det er man beslutter noe om. Dette gjelder alle - på alle samfunnslag - i alle situasjoner. Der jeg så en dårlig fungerende rom.kom så du en god parodi - eller dobbelparodi eller hva du nå vil. Nå skal det sies at jeg satte meg i den stolen for å se Mr. Cloony og hans eminente filmfigur, og det jeg husker var skuffelse. Skuffelse over skuespillprestasjoner (overspill), skuffelse over dialog (eller manglende god dialog), skuffelse over at høydepunktene var "cheesy" og at plottet var gjennomsiktig.

Du vandrer nok helt sikkert i et annet miljø enn hva jeg gjør, og når du setter deg ned så forventer du ikke en rom.kom? Her ligger mye av forskjellen.
Eg hadde lest eit par anmeldelsar av filmen, så eg forventa ein "kynisk romantisk komedie", som i mitt hovud var så godt som "ein parodi på ein romantisk komedie". Såjoda, hadde nok andre forventningar enn deg.
Men faktum er - når man setter Zeta Jones og Cloony i samme film og temaet er ekteskapsforviklinger og kjærlighetskremmeri - ja da tenker jeg: god gammeldags amerikansk rom.kom.

Jeg er ikke noen stor fan av parodier som ikke klarer å parodere det de skal, og i hvertfall er jeg ikke noe fan av parodier som ikke en gang klarer å få meg til å se at det er en parodi. Ergo misslykkes filmen totalt.

Hm... lang post dette... Ikke meningen å høres sint eller forargret ut eller liknende... Til tross for at jeg nok gjør nettopp det! :? Men et lite råd til dere gutter - dette er ingen typisk god jentefilm. Velg en annen! :P
:lol: Eg såg faktisk denne filmen for fyrste gong på kino med ei veninne som likte den. Men som du sa, miljøene er vel ulike. Trur ikkje ho forventa ein vanleg romantisk komedie heller.
Obdormio wrote:Eg må stå opp og gå på skulen i morgon.
Det veit eg slett ikkje om eg er mentalt førebudd på.
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
Asphyxiate wrote: #justice4Glûg!!
SirGalrim
Hengiven
Hengiven

Post by SirGalrim »

beste film?

SERENITY!

om 3 dager :D
A Memory of Light - memoryoflight.com
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Apropos gode filmer, så har jeg ødelagt karaktersystemet mitt ved å gi Sigurd Dragedreper en 7.5. Siden jeg så langt ikke har sett noen filmer som er dårligere enn den, men som jeg kunne tenkt meg å ha gitt en 7'er, blir ting litt rart... :roll:

Og Serenity - er det noen som vet om en må ha sett Firefly for å få noe utbytte av filmen...? :?
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Eg såg den med to kamerater som ikkje hadde sett serien - dei har no, ein god månad etterpå, begge på eige initiativ sett serien - og dei likte den veldig godt. Du har absolutt betre utbytte av å sjå den med serien i ryggen, då du vil ha meir emosjonell investering i karakterane, men den burde fint kunne sjåast utan å ha sett serien. Vil tippe at dersom eg ikkje hadde sett serien hadde eg gitt den 7,5-8,5 omtrent, vanskeleg å sei, men ettersom eg har sett den karer den seg nok opp på 9,0. (Hadde skyhøge forventningar og den innfridde dermed ikkje 100%, sjølv om den kom enormt nært. Når eg har fått fordøyd den i eit par år og eg får eit meir realistisk syn og avstand til den trur eg kanskje den kjem til å heves til 9,5, for den er pokker så god) Humoren, som er veldig framtredande i filmen, vil du kunne sette (nesten) like stor pris på utan å ha sett serien, og det same gjeld i stor grad plottet, men karakterskjebnene og ditto interaksjon vil nok tape ein del på at du manglar ti timars backstory.
SirGalrim wrote:beste film?

SERENITY!

Der er ein tre-nummers teikneserie som forklarar kva som skjer mellom siste episode av serien og filmen, forresten. Om du er interessert kan eg alltids sende deg den. Viss ikkje får du berre sei i frå, så kan eg oppsummere endringane til deg over pm. :-) (Det går fint an å sjå filmen utan den informasjonen, men om du har den slepp du å sitte og fundere på kvifor ting er slik og slik i lange tider då ikkje alt blir forklart like tydeleg eller like tidleg i filmen)
WoTle wrote:Meir av dette og mindre av Lan som pissar medan Alanna ser på, takk!
SirGalrim
Hengiven
Hengiven

Post by SirGalrim »

terje wrote: Og Serenity - er det noen som vet om en må ha sett Firefly for å få noe utbytte av filmen...? :?
Nei det må du ikke! :) (men jeg vil uansett anbefalle å se Firefly da) ;)

Som du ser i Loki sitt inlegg så er det vi som har sett serien som heller må oppdatere oss litt. Siden selvfølgelig filmen er lagt opp slik at alle skal få med seg historien. Ikke bare vi ihugga fans.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

SirGalrim wrote:
terje wrote: Og Serenity - er det noen som vet om en må ha sett Firefly for å få noe utbytte av filmen...? :?
Nei det må du ikke! :) (men jeg vil uansett anbefalle å se Firefly da) ;)
Absolutt. :D Berre hugs å sjå pilotepisoden "Serenity" (ja, same namn som filmen, det er utruleg irriterande) fyrst dersom du lastar ned, nedlasta episodar er ofte nummerert etter rekkefølgjen dei vart vist på tv og den er diverre ein heilt anna rekkefølgje enn den dei er meint å skulle sjåast i. (Eg anbefalar deg såklart å kjøpe serien, men eg har realistiske forventningar :lol: )
Som du ser i Loki sitt inlegg så er det vi som har sett serien som heller må oppdatere oss litt. Siden selvfølgelig filmen er lagt opp slik at alle skal få med seg historien. Ikke bare vi ihugga fans.
Hehe, eg skjønner det som om du alt har lese teikneserien? :-)
SirGalrim
Hengiven
Hengiven

Post by SirGalrim »

Loki wrote: Hehe, eg skjønner det som om du alt har lese teikneserien? :-)
Nope, bare lest på fan sider.
Er jo umulig å skaffe seg den tegneserien her til lands. Og ofte også utsolgt på utelandske nettsider!
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

SirGalrim wrote:
Loki wrote: Hehe, eg skjønner det som om du alt har lese teikneserien? :-)
Nope, bare lest på fan sider.
Er jo umulig å skaffe seg den tegneserien her til lands. Og ofte også utsolgt på utelandske nettsider!
Ja, det er vrient, eg har gitt opp og ventar berre på at den kjem samla i paperback, då tek dei den garantert inn på Outland. Men eg har den på pcen, kan sende deg om du vil. Vil ikkje kalle den eit mesterverk eller noko, men den er ganske god. Trur mange av idèane han hadde til sesong 2/resten av sesong 1 som ikkje fekk plass i filmen er brukt i den teikneserien.
Terje
Den Gjenfødte Dragen
Den Gjenfødte Dragen

Post by Terje »

Loki wrote:(Eg anbefalar deg såklart å kjøpe serien, men eg har realistiske forventningar :lol: )
Hva tar du meg for!? :shock: :x

Hehe, siden jeg ikke får særlig mange nedlasta greier til å funke, blir det nok til at jeg kjøper den på nyåret, når det megasuperduperzillionfantastiskeherligesupersizestipendet kommer. Har alltid likt å eie ting, egentlig...
"Vivo equidem vitamque extrema per omnia duco!"
- Verg., Aen., 3.315.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

Hihi, eg òg. Og no som filmen kjem ser det ut som om DVD-butikkene tek inn meir enn eit enkelteksemplar til å ha i dei fine gladhyllene sine, eg såg faktisk ei heil hylle med den i ein DVD-butikk i går. Trur prisen var 570 kroner.
truls
Mørkefrende
Mørkefrende

Post by truls »

Jeg synes jo Ringenes Herre og Terkel trekker det lengste strået :wink:
eLSKer
SirGalrim
Hengiven
Hengiven

Post by SirGalrim »

SirGalrim wrote:SERENITY!

Hadde den bare blitt vist utenom Oslo, Kr.sand og Trondheim :cry: :evil:

Beste filmen som kommer denne helga (og dette året for den saks skyld!) så er det ingen som viser den. :roll:
Gurthang
Hengiven
Hengiven

Post by Gurthang »

Jeg så A Fistful of Dollars i helga. Western-film med Clintern, og musikk laget av Ennio Morricone, kan det bli bedre? Gleder meg til jeg får sett For A Few Dollars More og The Good, The Bad and The Ugly.
Wolfbrother
Den Fortapte
Den Fortapte

Post by Wolfbrother »

Ja det er absolutt en av klasikerene...
For once you have tasted flight you will
walk the earth with your eyes turned skyward;
for there you have been,
and there you long to return.
Loki
Nae’blis
Nae’blis

Post by Loki »

SirGalrim wrote:
SirGalrim wrote:SERENITY!

Hadde den bare blitt vist utenom Oslo, Kr.sand og Trondheim :cry: :evil:

Beste filmen som kommer denne helga (og dette året for den saks skyld!) så er det ingen som viser den. :roll:
Dei viser den då i Bergen. Enn så lenge, den har vel gått såpass lang tid at den er på veg ut no.
Post Reply