Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Sauegjeteren wrote:Et spørsmål. Er ikke 5 det beste/verste kastet? Mener å huske at det var det. Men selvfølgelig er det jo naturlig å tenke på at 6 er heldigst. Bare sier dette for å få mer troverdige tegninger. Og absolutt veldig bra tegninger også.

Nei, det er 6, men plassert på en annen måte...
. . .
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

Bruk riftlabyrinterLieungh wrote:Oki, nå har jeg begynt på Moiraine, og er kommet ganske langt, men jeg trenger noe inspirasjon til mønster på kjolen hennes... Noen som vet hvor jeg kan finne etellerannet?
Moiraine vet svært mye, sauegjeter.
Men hun pleier jo egentlig å skjule at hun er fra Cairhien? Og dessuten passer de ikke til kjolen, ikke sånn som på den tegningen ihvertfall. Har prøvd å finne noe fra LotR, men har ikke funnet noe helt passende der heller. Ikke noe som er lett nok til at jeg kan tegne det. Trenger noe enkelt og elegant! Argh!
Endret:
Oki, brukte bare noen små sirkler etter å ha sett noe lignende på en annen tegning. Tegningen er ikke helt ferdig, hun mangler jo bare armer og føtter, og kanskje ting som henger i beltet, kappe og stav, men det kan jeg kanskje legge til senere.
Oki, tror det burde funke nå:

Dette er litt redigert, la til farge på steinen og gjorde strekene klarere.
Endret:
Oki, brukte bare noen små sirkler etter å ha sett noe lignende på en annen tegning. Tegningen er ikke helt ferdig, hun mangler jo bare armer og føtter, og kanskje ting som henger i beltet, kappe og stav, men det kan jeg kanskje legge til senere.
Oki, tror det burde funke nå:

Dette er litt redigert, la til farge på steinen og gjorde strekene klarere.
-
stefan_hoy
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte