Denne lagde jeg selv, men jeg er veldig usikker på om jeg skal fargelegge henne eller ikke. Hva syns dere? Fargelegging kan noen ganger ødelegge en tegning (egen erfaring
Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende
Moderators: Lothair Mantelar, Sauegjeteren
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Selvlagde tegninger fra WoT eller lignende
http://img322.imageshack.us/my.php?imag ... dai6uw.jpg
Denne lagde jeg selv, men jeg er veldig usikker på om jeg skal fargelegge henne eller ikke. Hva syns dere? Fargelegging kan noen ganger ødelegge en tegning (egen erfaring
), på en annen side, fargelegging gjør tegningen mye mer tydelig.
Last edited by Moiraine Sedai on Mon Apr 24, 2006 14:05, edited 1 time in total.
. . .
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

http://img105.imageshack.us/my.php?imag ... 7153az.jpg
Da er den ferdig fargelagt. Den ble litt liten, da... Det var så mye styr å få til, så jeg gidder ikke å gjøre den større.
Hva syns dere, da? Farger eller svart/hvitt? Jeg visste scanneren kom til å virke i dag!
Beklager dobbelposting...
Da er den ferdig fargelagt. Den ble litt liten, da... Det var så mye styr å få til, så jeg gidder ikke å gjøre den større.
Hva syns dere, da? Farger eller svart/hvitt? Jeg visste scanneren kom til å virke i dag!
Beklager dobbelposting...
. . .
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Sånne "Lyra super ferby" fargestifter. Helt vanlige, trekantede. Du får kjøpt dem i hvilken som helst bokhandler. Takk for kompliment
!
Last edited by Moiraine Sedai on Mon May 01, 2006 15:50, edited 1 time in total.
. . .
-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

Takk
Jeg tenkte jeg skulle lage noen flere WoT-karakterer; jeg ble ganske så fornøyd med denne
. Men hvem skal jeg begynne med? Det er jo så mange... Forslag?
Nå har jeg prøvd å gjøre tegningen større. Jeg forminsket tegningen, og da jeg skulle prøve igjen, sto det at det var flere kb når tegningen var mindre! Jeg er helt forvirra, jeg...
Tegningen blir som den er, desverre...
Jeg tenkte jeg skulle lage noen flere WoT-karakterer; jeg ble ganske så fornøyd med denne
Nå har jeg prøvd å gjøre tegningen større. Jeg forminsket tegningen, og da jeg skulle prøve igjen, sto det at det var flere kb når tegningen var mindre! Jeg er helt forvirra, jeg...
. . .
-
Sauegjeteren
- Sauegjeter

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

-
Moiraine Sedai
- Den Fortapte

http://img142.imageshack.us/my.php?imag ... 0014sz.jpg
Ja, det her ble mislykka... Alt kan ikke bli bra heller, kan hende jeg prøver å lage en ny en gang, men lite trolig. Setter igang med Nynaeve nå
Ja, det her ble mislykka... Alt kan ikke bli bra heller, kan hende jeg prøver å lage en ny en gang, men lite trolig. Setter igang med Nynaeve nå
. . .